تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان زنجان و شرکت سیمان زنجان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان زنجان و شرکت سیمان زنجان در راستای استفاده از ظرفیت طرفین به منظور پیشبرد اهداف مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان، عباسعلی زمانی، رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان در دیدار با مدیرعامل شرکت سیمان زنجان به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در پارک اشاره و تاکید کرد: باورمندی به توانایی های فناورانه و ایده پردازی های راهگشای نوآوران، رویکرد محوری پارک علم و فناوری زنجان است.

به گفته وی، پارک استان علی رغم تازه تاسیس بودن، با تکیه بر تنوع و پرتوان بودن واحدهای فناور و نوآور، پیشرفت مطلوبی را رقم زده و علاوه بر همکاری در یافتن راه حل های کارآمد برای برطرف کردن مسائل صنایع، مجال پرداختن به هدف های جدید را فراهم کرده است.

زمانی با ذکر این نکته که هدف از این گونه نشست ها ایجاد فضای تعاملی کاری بین صنعت و پارک است، افزود: پارک مصرانه علاقمند به استفاده از ظرفیت های موجود برای حل معضلات و مشکلات جامعه و صنعت است و با توجه به اینکه صنایع، محل هایی کارآمد برای مهارت آموزی اند، از اقدام های متقابل و ارتباط با صنعت و همکاری های فیمابین استقبال خواهد کرد.

در ادامه این جلسه پیرامون قابلیت های مختلف همکاری دوجانبه به ویژه در بخش های آموزشی و پژوهشی و پیشبرد اهداف مشترک بحث و تبادل نظر به عمل آمد و در پایان، تفاهم نامه همکاری با موضوعات زیر به امضای طرفین رسید.

کد خبر 1622380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha