۶ پروژه عمرانی شهرداری شهر لوندویل به بهره‌برداری رسید

۶ پروژه عمرانی شهرداری شهر لوندویل با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در هفتمین روز از هفته دولت امروز(چهارشنبه، ۸ شهریور) و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی، ۶ پروژه عمرانی شهرداری شهر لوندویل با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نعمت یاورپور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر لوندویل یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و با تبریک هفته دولت،اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری و خدمت صادقانه هستند.

شهردار شهر لوندویل افزود: براساس راه و روش شهیدان رجایی و باهنر خود را  خدمتگذار مردم دانسته و به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان‌اینکه همکاری مردم و مسئولان برای توسعه شهر لوندویل ضروری است، تصریح‌کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی لوندویل در راستای عمران و آبادانی شهر و رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

یاورپور با اشاره به اینکه امروز به صورت همزمان ۶ پروژه عمرانی شهرداری شهر لوندویل به بهره‌برداری رسید، گفت: اجرای کانال بتنی خیابان نوع‌خواه و جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث سرویس بهداشتی، آسفالت معابر، اجرای کانال و کانیو خیابان‌های امام خمینی(ره) و خیابان آبشار، اجرای پازل(فرش پیاده‌رو و رفوژ میانی) مرکز بهداشت لوندویل و رفوژ میانی خیابان امام خمینی(ره) و نصب چراغ در خیابان امام خمینی(ره) از جمله پروژه‌های عمرانی بودند که در شهر لوندویل به بهره‌برداری رسیدند.

شهردار شهر لوندویل خاطرنشان‌کرد: برای اجرای ۶ پروژه عمرانی شهر لوندویل در مجموع ۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 1622390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha