نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وارد شهر نجف شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به منظور شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی،‌ صبح امروز وارد شهر نجف اشرف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،‌ حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در صدر هیئتی به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی،‌ صبح امروز وارد شهر نجف اشرف شد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بدو ورود به فرودگاه نجف مورد استقبال مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و نجف، دفتر نمایندگی سامان حج و زیارت در عراق و کنسولگری کشورمان در نجف قرار گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اهداف این سفر گفت: یکی از برنامه های بعثه مقام معظم رهبری درعتبات عالیات برنامه های فرهنگی و معنوی و زیارت به ویژه برنامه های فراگیر در مناسبت های مذهبی همچون اربعین حسینی، عاشورا و عرفه است که خوشبختانه برنامه های امسال در اربعین به خوبی در عتبات عالیات درحال برگزاری است.


وی افزود: در ایام اربعین حسینی همچنین خدمت خدمتگزاران زائران حسینی می رسیم و ضمن خداقوت و خسته نباشید،‌ قرار است درچند همایش در کربلا و نجف شرکت و با مسئولان و شخصیت های عراقی در نجف، کربلا، کاظمین، بغداد و سامرا دیدار و گفتگو کنیم و در ضمن برنامه هایی را که نیاز به پشتیبانی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای برگزاری بهتر دارد، شناسایی نماییم.


حجت الاسلام والمسلمین نواب تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی در ایام اربعین حسینی هر سال با تلاش کمیته فرهنگی آموزشی اربعین وهمکاری عموم مراکز و نهادهای فرهنگی کشورمان در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا برگزار می شود و امسال نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف همکاری سازنده ای با کمیته فرهنگی اربعین دارند و این کمیته هم توانسته است برنامه های خوبی برای بهره مندی معنوی بیشتر زائران تدارک ببیند.


وی با بیان اینکه برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در داخل و عراق تاثیرگذار بوده است،‌ ادامه داد: در این سفر از نزدیک ناظر برخدمات رسانی به زائران اربعین حسینی می باشیم تا بتوانیم در آینده برای ارائه بهتر و بیشتر این خدمات، ضمن استفاده از راهکارهای مناسب و کاستن از آسیب ها، پشتیبانی لازم را انجام دهیم.

کد خبر 1622397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha