اخلاص و اعتماد کامل به نظام اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را ماندگار کرد/ دست و پازدن‌های دشمنان بی‌فایده است

حجت‌الاسلام قربانی گفت: اخلاص و اعتقاد و اعتماد کامل شهیدان رجایی و باهنر به انقلاب اسلامی، علت ماندگاری آنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی امروز (چهارشنبه ۸ شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: در گام دوم انقلاب که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر جدید است، قرار داریم. عصر جدید، برهه خاصی از تاریخ است و بناست در این زمانه دین اسلام و توحید سراسر عالم را بگیرد هرچند که مشرکین و منافقین مخالفت و دشمنی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان امروز جبهه عظیمی را برای از بین بردن جبهه توحید شکل دادند اما خداوند مقرر کرده است که نور خدا عالم را بگیرد.  

وی با بیان اینکه دست و پا زدن‌های دشمنان و کافران بی‌فایده است، گفت: آتش زدن قرآن چیز تازه‌ای نیست. کافران روزی پیامبر خدا، ابراهیم (ع) را به آتش انداختند و امروز آن را آتش زدند. آنان همان‌هایی هستند که روزی دیگر خیمه های آل الله را به آتش کشیدند.  

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به اتحاد و انسجام جبهه کفر و دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان همه توان خود را جمع کردند تا نظام اسلامی را از بین ببرند. امروز امید همه مظلومان عالم به این جمهوری اسلامی است برای همین وظیفه سخت و سنگینی برای حفظ نظام و مقابله با دشمن داریم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر از آنان به‌عنوان عبد صالح خدا یاد کرد و افزود: ما نباید مسیر را گم کنیم. اخلاص و اعتماد شهیدان رجایی و باهنر به انقلاب اسلامی، علت ماندگاری آنان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: عمر خدمتگزاری کوتاه است و در چشم بهم زدنی به پایان می‌رسد و تنها کسانی که به مردم خیر می‌رسانند ماندگار می‌شوند.

کد خبر 1622408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha