دشمنان، امید مردم را نشانه گرفته‌اند/ باید بستر مشارکت حداکثری را در انتخابات فراهم کنیم

نادری با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند، گفت: دشمنان هم می‌دانند در سالگرد فتنه کارشان به جایی نمی‌رسد برای همین همه تلاش خود را می‌کنند تا در انتخابات مشارکت حداقلی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اسماعیل نادری امروز (چهارشنبه ۸ شهریور)  در مراسم بزرگداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: شهادت یک مرگ آگاهانه در مسیر متعالی یعنی قرب الی الله است. شهادت مرگ نیست انتقال از یک صفتی از حیات به صفتی دیگر از حیات معقول است.

فرماندار گرگان گفت: حیات معقول از آلودگی‌ها و بسیاری از رذایل مبرا است و مقصدش جاذبه الهی است. باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و در مسیر حق حرکت کنیم. قرآن و اهل بیت (ع) نشانه‌های مسیری است که ما را به قرب الهی می‌رساند.

وی با بیان اینکه «همه در قیامت به شهدا حسرت می‌خورند» افزود: اگر می‌خواهیم در این دنیا و در آخرت سعادتمند باشیم راهی جز راه شهدا را نمی‌توانیم ادامه دهیم.  

نادری خاطرنشان کرد: راه شهدا، راه ولایتمداری است. اخلاص، خودفراموشی و خدامحوری در زندگی شهدا موج می‌زند و اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم باید راه شهدا را ادامه دهیم.  

وی گفت: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از نظا و انقلاب است. امسال انتخابات را پیش رو داریم. دشمنان هم می‌دانند در سالگرد فتنه کارشان به جایی نمی‌رسد برای همین همه تلاش را می‌کنند تا در انتخابات مشارکت حداقلی باشد. باید همه تلاش را خود را به‌کار بگیریم و دشمن را مایوس کنیم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

کد خبر 1622409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha