قیمت‌های بازار باید منصفانه باشد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم تاکید کرد و گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر زیان نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر حاکمیت قانون در جامعه، اظهار کرد: اگر افراد احساس کنند که نظارت در جامعه وجود ندارد، اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر تشکر از فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان، گفت: هرچند که تورم تا حدودی کنترل شده، ولی برخی از قیمت‌ها نیز در بازار ساختگی هستند و باید با آنها برخورد شود.

وی بر ضرورت اقدامات تاثیرگذار این حوزه بر بازار تاکید کرد و ادامه داد: اگر بازار از همه اجناس غنی باشد، ولی عده‌ای نیز به دلیل رسیدن به سود بیشتر فعالیت‌های خلافی انجام می‌دهند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر افراد احساس کنند که نظارتی وجود ندارد، اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت در زمینه کالا و خدمات مردم باید جدی باشد تا مانع سواستفاده افراد سودجو شود.

وی ضمن تاکید ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم و نظارت بر آنها، گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که نه مردم و نه کسبه متحمل ضرر و زیان شوند.

آیت الله حسینی بر نظارت‌های اثرگذار در بازار تاکید و خاطرنشان کرد: باید بر پمپ بنزین و پمپ گاز نیز نظارت لازم باشد تا کم فروشی صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ورود تعزیرات در زمینه بسیاری از خدمات روزانه مردم تاکید کرد و گفت: قیمت‌ها باید منصفانه باشد که مردم و کسبه متحمل ضرر زیان نشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های حوزه فعالیت این اداره در استان را تشریح کرد.

سید حمزه لقمانی با اشاره به اینکه اگر انصاف نباشد خداوند برکت خود را خواهد گرفت، گفت: اگر هم مردم و هم مسئولان در هر شرایطی با انصاف رفتار کنند، بسیاری از مسائل و مشکلات کاهش پیدا می کند.

کد خبر 1622426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha