فعالیت چشمگیر جوانان مسجدی بصورت خودجوش در موکب ها اربعین حسینی

خزایی گفت: جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد جوادالائمه(ع) سنقر بصورت خودجوش مشغول فعالیت و ارائه خودمات به زوار اربعین حسینی هستند.

احسان خزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آماده سازی و استقرار ملزومات موکب جواد الائمه(ع) در محوطه شهری سنقر،گفت: تعداد قابل توجهی از هم‌استانی‌ها این توفیق را پیدا کردند که در راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق حضور پیدا کنند که این حضور امسال قابل توجه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد جوادالائمه(ع) سنقر افزود: آن دسته از شهروندان هم که نتوانستند در مسیر راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند با این موکب‌ می توانند خود را راهی کربلا کنند و همین باعث شده که این موکب با استقبال مردم روبرو شود.

وی خاطر نشان کرد: عشق و ارادت به امام حسین (ع) در وجود همه انسان‌های آزاده جهان نهادینه شده است و هر انسانی در سبک زندگی این امام بزرگوار تأمل کند به اندیشه‌ها و مشی آن حضرت ارادت پیدا خواهد کرد.

خزایی تصریح کرد: موکب جوادالائمه(ع) همزمان با آغاز عزیمت زائران کربلای معلی به  مرزهای خسروی و مهران، با همت مومنین، نمازگزاران و اعضای کانون خاتم الانبیاء(ص) آغاز به فعالیت کرده و در سه بخش اسکان، تغذیه و اجرای برنامه های فرهنگی و اعتقادی به ارائه خدمت می پردازد.
فرهنگی هنری مدیر کانون خاتم الانبیا(ص) مسجد جوادالائمه(ع) سنقر گفت:برپایی موکب جوانان هرمزگان در اربعین نشانه ای عرض ارادت جوانان به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان است.
کد خبر 1622451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha