مسئولان و کارمندان نظام و انقلاب باید مخلصانه عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید خود را در شان و شخصیت انقلاب، نظام و شهدای گرانقدر ببینند، گفت: مسئولان و کارمندان نظام و انقلاب باید اهل معنویت، نماز، راز نیاز و مخلصانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان مراسم بزرگداشت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و یادواره ۱۴۲ شهید کارمند استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، اقشار مختلف مردم، مدیران دستگاه‌ها و نهادها، کارمندان دولت و خانواده معظم شهدا در فضای معنوی حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این آئین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام، انقلاب، شهدای مدافع امنیت، مدافع حرم و سلامت، گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که ما را در حکومت اسلامی، الهی و ولایی قرار داد و از ذلت طاغوت و کفر رها کرد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» افزود: انسان با بررسی تاریخ در می‌یابد که انقلاب اسلامی بعد از حکومت امیرالمومنین (ع)، پیامبر گرامی اسلام (ص) و چند صباحی از حکومت امام حسن (ع) با ساختار امروزی یک حکومت یکتا بوده که در راس آن ولی فقیه با قانونی برگرفته از اسلام و منابع اسلامی و مجالس قانونگذار مطابق شرع مقدس قانون را تصویب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ حکومت‌های بسیاری شکل گرفت، ولی ما شبیه چنین حکومتی و ساختاری به این شکل که ولی فقیه در راس آن مستقر باشد، نداشتیم.

آیت الله حسینی یادآور شد: برای به دست آوردن این ساختار و حکومت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری از علما، نخبگان، دانشمندان و مردم برای استقرار معنویت و حاکمیت دین خدا بر زمین ریخته شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنان جنگ هشت ساله را بر کشورمان تحمیل و عملاً انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر همه دنیای استکبار و استعمار قرار گرفت.

وی به توطئه‌های دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب، نظام و مردم اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان تلاش کردن نظام اسلامی را با تحریم، جنگ، تهدید، ترور، کودتا و نفوذ از پای درآورند، ولی به لطف الهی در این راستا موفق نشدند.

آیت الله حسینی تاکید کرد: در مسیر انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری ریخته شد که از همان ابتدای انقلاب منافقین کوردل ۷۲ تن از یاران امام و رهبری را به شهادت رساندند و افرادی مانند شهیدان رجایی و باهنر را با هدف ساقط کردن دولت شهید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حیات انقلاب و جامعه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: امروز شهدای ما ارواح ملکوتی دارند و بر کار ما ناظر هستند.

وی به بحث اربعین حسینی گریزی زد و یادآور شد: امروز اربعین حسینی شور و عظمتی ایجاد کرده که خلق این موضوع به برکت انقلاب و نظام اسلامی در ایران است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: حرکت عظیم اربعین حسینی که توسط مسلمانان صورت می‌گیرد برای دشمنان رعب آور و برای دنیا بهت آور است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در دوران قاجار و طاغوت چیزی غیر از ذلت و حقارت نداشتیم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، ‌حکومت های دست نشانده سرنگون شدند.

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران لرزه بر پیکره استکبار انداخته، افزود: امروز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف در حال پیشتازی است.

آیت الله حسینی ضمن تبریک هفته دولت، ادامه داد: حذف ارز ترجیحی یک حرکت سخت و برانداز بود که این کار توسط دولت سیزدهم صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز فروش نفت تا مرز سه میلیون بشکه رسیده، اظهار کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی امروز فزاینده‌ شده و به نقطه بازدارنده رسیده‌ایم.

وی به برقراری ارتباطات دولت سیزدهم با کشورها اشاره کرد و یادآور شد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که آمریکا در مقابل قدرت نظامی ما نمی‌تواند از گزینه نظامی استفاده کند، زیرا می‌دانند که با جواب کشنده و ویران کننده ما مواجه خواهند شد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید خود را در شان و شخصیت انقلاب، نظام و شهدای گرانقدر ببینند، گفت: مسئولان و کارمندان نظام انقلاب باید اهل معنویت، نماز، راز نیاز و مخلصانه عمل کنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست نسبت به مسائل شرعی و معنوی از مردم پیشروتر باشند و افزود: ساده زیستی و عمل گرایی شهیدان رجایی و باهنر باید در دستور کار مسئولان قرار گرفته و از تجمل گرایی بپرهیزند.

وی ضمن تاکید بر اینکه عبادت، قرائت قرآن و انس با احکام اسلامی باید دغدغه مسئول در نظام اسلامی باشد، اظهار کرد: کارمند نظام جمهوری اسلامی باید حلال حرام خداوند را بداند و یک معلم برای خود و جامعه باشد.


آیت الله حسینی حجاب را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و برهنگی را دستاورد غرب دانست و افزود: نظام و انقلاب اسلامی آمد که مسئله بی‌حجابی و بی‌حیایی را بردارد و ضرورت دارد که حجاب در ادارات و جامعه رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی این است که خودسازی داشته و خود را به گوهر تابناک الهی مزین کنیم.

کد خبر 1622452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha