جبهه نبرد یک قطعه از بهشت در برابر جهنم مادی سوزان است

حجت الاسلام طیبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، جبهه نبرد را یک قطعه از بهشت در برابر جهنم مادی سوزان دانست و گفت: برنامه هایی چون راهیان نور، یادواره شهدا آثار و برکاتی برای نظام و انقلاب داشته است که می بایست قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام احمد طیبی_ امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه امروز(چهارشنبه، ۸ شهریور) در یادواره شهدای والامقام کارمند شهرستان آستانه اشرفیه که به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: عالم دیگر، عالم نور است و بخش عمده زندگی انسان به آن عالم مربوط است.  

حجت الاسلام طیبی، منشأ و مبدا نور را خدای متعال دانست و افزود: کسی که خدا برای او نوری قرار نداده باشد او هیچ نقطه نورانی نخواهد داشت.  

وی تاکید کرد: هر مقدار ارتباط ما با خدای متعال بیشتر باشد به همان اندازه می توانیم از نور بهره ببریم که هم در جسم، هم در روح و هم در زندگی مان تاثیر خواهد گذاشت.  

 حجت الاسلام طیبی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان بیان کرد: جبهه ها یک پارچه نور بودند و مهمترین تعبیر و توصیف امام خمینی(ره) در توصیف جبهه تعریف «نور علیه ظلمت» است.  

وی اذعان کرد: خانه های ما نیز می توانند با تلاوت قرآن نورانی شوند و با این فضای نورانی شیطان رخت برمی بندد و قلب ها نورانی می شده و زندگی خوب پیش می رود.  

حجت الاسلام طیبی اضافه کرد: گاهی اوقات سرتاسر جسم انسان نور می شود و مهمترین شرطش لقمه حلال است.

وی با اشاره به اینکه انسانی می تواند نورانی شود که نور در جسم و روحش احاطه شده باشد بیان کرد: عمل انسان می تواند نور باشد و این نور تاثیرش در زندگی انسان بسیار قابل مشاهده است.  

 حجت الاسلام طیبی با تاکید بر اینکه زندگیی دارای دوام است که برای رضای خدا باشد، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم زندگی ای الهی و نورانی داشته باشیم باید سعی کنیم به دستورات الهی عمل کنیم.  

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، جبهه نبرد را یک قطعه از بهشت در برابر جهنم مادی سوزان دانست و بیان کرد: برنامه هایی چون راهیان نور، یادواره شهدا آثار و ... برکاتی برای نظام و انقلاب داشته است که می بایست قدر بدانیم.

گفتنی است، در این مراسم یا و خاطره شهید کارمند حسین خوش سیرت، شهید کارمند عبدالله عیسی پور، شهید کارمند اسماعیل علی نیا و شهید کارمند غلامرضا منعم گرامی داشته شد.

جبهه نبرد یک قطعه از بهشت در برابر جهنم مادی سوزان است

کد خبر 1622472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha