تنها راه مردمی کردن اقتصاد، تشویق مردم به سمت ایجاد تعاونی است

اشرفی گفت: اقتصاد باید مردمی شود و یکی از راه های مهمی که می تواند به این موضوع کمک کند بحث تشویق و ترغیب مردم به سمت ایجاد تعاونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز (9 شهریور) در همایش دولت و اقتصاد مردمی در محل اتاق تعاون خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت جهت حل مشکلات و رفع موانع در کنار بخش تعاون خراسان جنوبی همواره حضور خواهد داشت تا بتواند مسیر پیشرفت و توسعه را بدون هیچ مشکلی طی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم مردمی کردن اقتصاد بیان کرد: اقتصاد باید مردمی شود و یکی از راه های مهمی که می تواند به این موضوع کمک کند بحث تشویق و ترغیب مردم به سمت ایجاد تعاونی است و این موضوع سبب توشعه اشتغال و بهبود اقتصاد خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته در این زمینه به اعتماد مردم خدشه وارد شد و باید این اعتماد را برگردانیم و مردم را به سمت ایجاد تعاونی ها تشویق کنیم و این موضوع نیاز به یک برنامه ریزی و تنظیم گری دارد که باید توسط اتاق های تعاون، اصناف و بازرگانی صورت گیرد.

اشرفی با بیان اینکه در جهت ترویج فرهنگ تعاون در سطح جامعه حرکت کنید، افزود: برای تحقق یافتن اهداف حوزه تعاون باید با همدلی و همراهی در کنار یکدیگر حرکت کنید و اگر این موضوع محقق نشود ضعف ما نشان خواهد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم رفع موانع موجود بر سر راه حوزه تعاون عنوان کرد: موانع موجود بر سر راه بخش تعاون را شناسایی کنید و اقدامات لازم جهت رفع آنان را انجام دهید.

وی در پایان به بحث تسهیلات اشاره کردو گفت: امسال شاهد تخصیص اعتبارات و تسهیلات خوبی به بخش تعاون استان خواهیم بود که باعث حل مشکلات بسیاری در این حوزه خواهد شد.

کد خبر 1622533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha