اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط خادمین خردمند

به مناسبت هفته دولت کارمندان شهرستان آستانه اشرفیه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب های خوانده شده خود را در محفل فرهنگی خادمین خردمند، به اشتراک گذاشتند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، لیلا پرتوی_ رابط فرهنگی کتابخانه عمومی شهرستان آستانه اشرفیه در نشست کتابخوانی که با عنوان «محفل فرهنگی خادمین خردمند» توسط کارمندان دستگاه های اجرایی این شهرستان، همزمان با هفته دولت در رشت برگزار شد گفت: فلسفه وجودی نشست های کتابخوانی، اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی توجه به امر کتاب و مطالعه را کمک به ارتقای فهم و دانایی افراد عنوان کرد و افزود:  جامعه ای توانمند، بالغ و قابل پیشرفت است که هر کس در هر قشر و صنفی که است با کتاب مانوس باشد.  

در این نشست کتاب «عیار مدیران» نوشته امیرحسین بانکی پور توسط هما اکبری_ معلم و خبرنگار این شهر معرفی شد.

اکبری در توضیح کتابی که به اشتراک گذاشت، بیان کرد: در این کتاب توصیه‌ها و توصیف‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با مدیران نظام از بدو رهبری ایشان تا کنون جمع آوری و با طبقه‌بندی مناسب ارائه شده است.  

وی گفت: کتاب عیار مدیران، مشتمل بر ۶۴ ویژگی با دسته‌بندی مهارت‌های مدیریتی، ویژگی معنوی و اخلاقی و خصوصیت انقلابی است که در مدیریت‌های درون نظام جمهوری اسلامی باید لحاظ شود.  

در ادامه این نشست کتابخوان ۶ عنوان کتاب دیگر توسط کارمندان دولت با نام های «انسان بیخود» _ نوشته علی شریعتی، «حجاب» نوشته مرتضی مطهری، «تنها عشق حقیقت دارد» نوشته برایان. آل. وایس، «در آغوش نور» نوشته سندهیل مولای ناتان و  
کتاب «من و کتاب» از فرمایشات مقام معظم رهبری معرفی شدند.

اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط خادمین خردمند

اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط خادمین خردمند

کد خبر 1622565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha