زاور اربعین هنگام ثبت نام در سامانه سماح، مرز خروجی خود انتخاب کنند

کریمی خو گفت: امسال شش مرز خسروی، مهران، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین برای تردد زوار در نظر گرفته شده که زاور می توانند هنگام ثبت نام در سامانه سماح، مرز خروجی خود را از میان این مرزها انتخاب کنند.

سعید کریمی خو در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زوار حتما باید مرز خروجی خود را انتخاب کنند ،گفت: متقاضیان عزیمت به راهپیمایی اربعین حسینی باید با مراجعه به سامانه سماح برای ثبت نام خود اقدام و با ورود به سامانه سماح تاریخ سفر و مرز خروج خود را انتخاب و روند بیمه اربعین را تکمیل کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه و برای سفر اربعین لازم است گذرنامه هر شخص حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام داشته و ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائران در اطلاع‌رسانی‌ها مهم و ضروری است؛ چرا که امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی نزدیک ترین مرز به شهرهای زیارتی است و باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: تردد زوار از مرز خسروی روان و بدون ازدحام است  زیرا  روند خدمات رسانی در این مرز به زائرین مناسب و  تمام زیرساخت ها در آن فراهم شده است.

کریمی خو تاکید کرد: تاکنون ۴۲ هزار و ۷۸۵ نفر از مردم کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه قرار دارد که پس از شکست داعش در منطقه و بازگشایی مجدد برای دومین سال پیاپی میزبان زائران اربعین است.

کد خبر 1622567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha