اربعین دنیا را متحیر، قلب‌ها را بهم نزدیک و حب الحسین یجمعنا را تعریف کرده است

سردار خادمی ، جهاد تبیین را استخراج حقیقت از دل واقعیت دانست و گفت: اگر دشمنان بر روی وقایعی همچون اربعین تمرکز کردند به این دلیل است که در راستای جنگ شناختی است چراکه یک مدلی است که دنیا را متحیر، قلب‌ها را بهم نزدیک و حب الحسین یجمعنا را تعریف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سردار مجید خادمی» ظهر امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) در حاشیه جشنواره مالک اشتر و سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان در سالن همایش های شهید سیاح طاهری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با بیان اینکه امروزه در یک جنگ جدید بنام جنگ شناختی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: میدان نبرد این جنگ ذهن، تفکر و دل مردم جامعه است که بر این اساس ضرورت جهاد تبیین جدی‌تر خواهد شد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را استخراج حقیقت از دل واقعیت دانست و افزود: در این جنگ اخبار متواتری بنا به ایده‌آل فرد منتشر می‌شود که در این بین درک حقایق یک امر اساسی و مهم است.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان بر روی وقایعی همچون اربعین تمرکز کردند به این دلیل است که در راستای جنگ شناختی است چراکه یک مدلی است که دنیا را متحیر، قلب‌ها را بهم نزدیک و حب الحسین یجمعنا را تعریف کرده که این یک برگ برنده در دستان شیعیان، مسلمانان و آزادی‌خواهان است‌.

سردار خادمی یاد آور شد: با این وجود دشمن به دنبال تحریف واقعیت‌ها و پنهان کردن حقایق است. دشمن وقتی می‌بیند با وجود هزینه‌های زیاد در منطقه، جایی در دل مردم ندارد احساس ترس و ضعف می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن حرکت و نقشه خود را در جمع آکادمیک خود بررسی و آن را با حرکت انقلاب اسلامی مقایسه می کند تا اشکال خود را پیدا کند، خاطر نشان کرد: وقتی می‌بیند حتی یک دسته نظامی خود را در یک فضای امن نمی‌تواند جابجا کند و در مقابل جمعیتی به این عظمت به راحتی حرکت می‌کند، استراحت دارد و تمام امکانات برایش فراهم است احساس خلأ می‌کند و دست به تحریف اربعین می‌زند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امسال با همکاری خوب مسئولان عراق نقاط ضعف سال‌های گذشته برطرف و با استفاده از تجارب گذشته اشکالات را به حداقل رساندیم.

وی به سهولت در تردد زائران اربعین حسینی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: عبور و مرور زائران در کمترین زمان ممکن در حال انجام است و زیر ساخت‌های نرم‌افزاری خوبی در منطقه فراهم شده است.

سردار خادمی با بیان اینکه در بحث حمل و نقل تدابیر خوبی اندیشیده شده است، گفت: امکاناتی را در آن سوی مرز قرار دادیم که جمع بندی آن به اینجا رسیده است که در روزهای پایانی تا اربعین شاهد عبور زائران بدون هیچ مشکلی هستیم‌.

کد خبر 1622575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha