امسال مرزها به صورت سامانه‌ای پایش می شوند / زائران مراقب افراد سود جو باشند

سردار قنبری از رصد سامانه‌ای در مرزها خبر داد و گفت: امسال علاوه بر حضور فیزیکی نیروهای انتظامی با استفاده از پایش سیستمی و سامانه‌ای تمامی مرزها کنترل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سردار محمد قنبری» عصر امروز (پنج‌شنبه ۹ شهریورماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در مرزهای هشت گانه کشور و شهرها و مسیرهای منتهی به مرزها در حال انجام وظیفه هستند.

 رئیس پلیس آگاهی فراجا، با بیان اینکه نیروی پلیس آگاهی از آغاز این حماسه بزرگ در صحنه حضور دارد، افزود: تا کنون مورد آزار دهنده‌ و امنیتی که برای زائران به وجود بیاید گزارش نشده است.

وی عشق به امام حسین (ع) را عامل آرامش و آسایش امنیت در مرزها دانست و تصریح کرد: این عشق باعث شده تا وضعیت امنیتی مرزها از جاهای دیگر بیشتر باشد، حتی اگر کسی در تفکرش به فکر اقدام ناشایست باشد در میان زائران گرامی که قرار می‌گیرد جو معنوی بازدارندگی روحی و روانی برای وی ایجاد می‌کند.

سردار قنبری گفت: چنانچه کسی قصد سواسنفاده از این جمعیت داشته باشد همکاران ما با اشراف اطلاعاتی و همچنین با استفاده از سامانه‌ها مانع از هدف آن خواهند شد.

وی از زائران خواست تا از اموال و فرزندان خود مراقبت کنند و بیان کرد: زائران گرامی حتما ارز مورد نیاز خود را از محل‌های رسمی تهیه کنند تا در دام جاعلان گرفتار نشوند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: همکاران ما توانسته‌اند کودکان مفقودی زائران اربعینی را از طریق سامانه به خانواده‌های خود بازگردانند.

وی با بیان اینکه در مرزهای هشت گانه امنیت کاملا برقرار است، تاکید کرد: زائران در کمترین زمان ممکن و با سهولت از گذرگاه‌های مرزی برای حضور در بزرگترین کنگره حسینی راهی عراق می‌شوند.

سردار قنبری عنوان کرد: برخی افراد سودجو قصد دارند ارزهای جعلی را به زائران بفروشند که همکاران ما مقادیری از اسکناس‌های جعلی را کشف و افراد سودجو را دستگیر کردند.

 وی به کنترل و رصدهای صورت گرفته در مرزهای هشت گانه استره مرد و ابراز داشت: تعداد افراد سودجو با مقاصد فروش ارز جعلی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا، از رصد سامانه‌ای در مرزها خبر داد و یاد آور شد: امسال علاوه بر حضور فیزیکی نیروهای انتظامی با استفاده از پایش سیستمی تمامی مرزها کنترل می‌شوند.

کد خبر 1622586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha