حضور پررنگ زائران در راهپیمایی اربعین مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است

سرلشکر سلامی، حضور پررنگ زائران در راهپیمایی اربعین را مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز دشمن دچار کور رنگی معنوی، سیاسی و دینی شده و قصد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ جهان اسلام را دارند در صورتی که این همایش سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «سرلشکر پاسدار حسین سلامی» شامگاه امروز (پنج‌شنبه ۹ شهریورماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال روند تردد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: تلاش زیادی صورت گرفته تا حرکت عظیم پیاده روی زائران حسینی با سهولت انجام شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تردد در مرز شلمچه را روان خواند و افزود: با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های مسئول در پایانه شلمچه انجام دادند تردد بدون هیچ مانعی روان است.

وی با اشاره به حضور مردم در پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: مردم همه عواطف خود را جمع کرده‌اند که این مسیر آسمانی را به سلامت به مقصد برسانند.

سرلشکر سلامی، از عشق و دلدادگی زائران حسینی و فدا شدن در مسیر امام حسین (ع) را به عنوان پیام اربعین یاد کرد و ابراز داشت: زائران با عشق و دلدادگی به امام حسین(ع) و فدا شدن در مسیری که امام طی کرد بعنوان عدالت، آزادی و اسلام داشت پای به این مسیر می‌گذارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مسیر راهپیمایی اربعین گفت: افراد زیادی شرایط سفر اربعین را مهیا کردند تا مردم به سهولت زیباترین جلوه‌ها را به نمایش بگذارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مسئولان خوزستان، عوامل انتظامی و امنیتی تلاش کردند تا مسیر اربعین با عشق و بدون مشکل خاتمه یابد، خاطر نشان کرد: حضور پررنگ زائران حسینی در همایش پیاده روی اربعین مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

وی، اربعین حسینی را همایش بزرگ جهان اسلام دانست و اضافه کرد: امروز دشمن دچار کور رنگی معنوی، سیاسی و دینی شده و قصد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ جهان اسلام را دارند در صورتی که این همایش سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود.

کد خبر 1622596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha