خیرین در کمک به مستاجران پای کار بیایند

ماموستا حسینی گفت: خیرین و ثروتمندان جهت کمک به مستأجرینی که در این شرایط اقتصادی در پرداخت حداقل یک ماه اجاره بها ناتوان هستند، باید پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر که در با حضوضر نمازگزاران اقامه شد، اظهار کرد: امروز خواست جوانان ما و نیاز آنها مسکن، شغل مناسب و ازدواج آسان است که باید این شرایط برای آنها فراهم شود.

وی با توجه به افزایش قیمت اجاره مسکن تصریح کرد: انتظار می‌رود صاحب‌خانه‌ها شرایط مستاجران را درک کنند و در این اوضاع اقتصادی کمک حال آنان باشند.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: خیرین و ثروتمندان جهت کمک به مستأجرینی که در این شرایط اقتصادی در پرداخت حداقل یک ماه اجاره بها ناتوان هستند، باید پای کار بیایند.

ماموستا حسینی قرآن کریم را نیز مایه سعادت و سربلندی دانست و عنوان کرد: همه با هم باید از فرموده‌های قرآن تبعیت کنیم تا کلام‌الله در زندگی و همه کارهایمان حاکم باشد، تا هیچ‌ وقت گمراه نشویم و با عزت بمانیم.

امام جمعه موقت سنندج به ویژگی انسان مومن پرداخت و اذعان کرد: برپا کردن اقامه نماز با پاکی و یکدلی از دیگر خصوصیات انسان مومن است و خداوند این افراد را کمک کرده و سعادت دین و دنیا را شامل حالشان می‌کند.

وی افزود: سخاوت، انفاق، پرداخت زکات، کمک به فقرا و خیر و خیرات از ثروت و مالی که خدا به آنان داده است، از دیگر خصوصیات انسان مومن محسوب می‌شود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: سخاوتمند کسی است که اهل گذشت بوده و به نیازمندان رحم کند و به فرموده پیامبر(ص) این افراد دور از آتش جهنم خواهند بود.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: انسان خسیس، حسود و از خدانترس کسی است که در کمک به نیازمندان و مسجد کم‌کاری کرده اما از راه نامشروع میلیون میلون هزینه کرده و هیچ توجهی به فقیر و فقرا نمی‌کند.

کد خبر 1622626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha