اعزام ۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان بهشهر به سفر معنوی اربعین

جباری با اشاره به آغاز سفرهای عتبات عالیات گفت: تمهیدات لازم برای اعزام ۵۰ نفر از زائرین کربلا که در اربعین قصد سفر به کربلا را دارند در نظر گرفته شد و این برنامه فرهنگی تا ۲۶ شهریور ادامه دارد.

 موسی جباری- رئیس کمیته امداد بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: دوران اربعین و شب و روزهایی منتهی به اربعین از ایامی است که زائران با خلوص نیست برای حضور در این‌مراسم لحظه شماری می کنند. 

وی افزود: کمیته امداد هم با توجه به آمادگی مددجویان برای اعزام به مراسم‌معنوی اربعین حسینی، تعدادی از مددجویان را به این‌مراسم اعزام‌می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر با اشاره به آغاز سفرهای عتبات عالیات اظهار کرد :تمهیدات لازم برای ۵۰ نفر از زائرین کربلا که در اربعین قصد سفر به کربلا را دارند در نظر گرفته شد و این برنامه فرهنگی تا ۲۶ شهریور ادامه دارد.

جباری همچنین با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت خود اردوهای زیارتی و سیاحتی برگزار می کند، یادآور شد: اردوهای آموزشی و تربیتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف تقویت روحیه معنوی دانش اموزان برگزار می شود .

وی بیان کرد :این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود .

مدیر کمیته امدادبهشهر گفت :در راستای رفاه حال و حفظ کرامت افراد تحت پوشش تهیه وسیله نقلیه ایمن ومناسب همچنین تهیه و تامین پوشاک مناسب جزوبرنامه های است .

جباری افزود: ۳۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در فاصله زمانی ۵ تیر ماه تا ۲ شهریور ماه از برنامه های اردوهای مشهد مقدس ،همدان واردوگاه امام خامنه ای گهر باران و اقامتگاه سمبی بهشهر با حضور ۱۰ مربی بهره مند شدند.

وی یادآور شد: تقویت دینی و معنوی دانش اموزان امری مهم برای مقابله با توطئه های فرهمگی دشمن و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

کد خبر 1622679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha