کلینیک تخصصی شیروان به دستگاه سونوگرافی مبله مجهز می شود

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گفت: کلینیک تخصصی شیروان به دستگاه سونوگرافی مبله مجهز می شود.

امین خردمند- رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه در کلینیک تخصصی شیروان فقط یک دستگاه سونوگرافی پرتابل وجود داشت که بیشتر برای مواقع ضروری و اورژانس مورد استفاده قرار می گرفت بر آن شدیم تا آن واحد را به یک دستگاه سونوگرفی مبله مجهز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدام پزشکان می توانند به صورت دقیق موارد بیماری نیاز به سونوگرافی را بهتر بررسی نمایند که این دستگاه در تشخیص بیماری ها نقش به سزایی دارد.

خردمند عنوان کرد: دستگاه سونوگرافی مبله مجهز به علم و تکنولوژی روز هم اکنون تحویل بیمارستان امام خمینی شیروان گردیده و منتظر نصب توسط شرکت عامل می باشد که در آینده نزدیک شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: دستگاه سونوگرافی یک دستگاه مهم و حیاتی برای بررسی بیماران باردار، تصادفی، کووید ۱۹ و سایر بیماران است که در تشخیص سریع بیماران کمک شایانی می‌کند.

خردمند اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد مراجعان روزانه به کلینیک تخصصی زیاد می باشد نبود امکان سونوگرافی در این شهرستان توسط بخش خصوصی و دولتی موجب مراجعه روزانه مردم به شهرستان های همجوار می شد و یا اینکه باید مدت زیادی در صف انتظار قرار می گرفتند که در کنار سختی بیماری، تحمیل هزینه و خطرات جاده ای را نیز به مشکلات آنان اضافه می کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تامین مرتب پزشک متخصص توسط شبکه بهداشت و درمان، امکان استفاده از این دستگاه به صورت دایم در این شهرستان به منظور خدمت دهی به شهروندان وجود داشته باشد.

کد خبر 1622693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha