بازدید نماینده ولی فقیه از بیمارستان امام علی (ع) وابسته به جمعیت هلال احمر در نجف

حجت الاسلام والمسلمین نواب که به عراق سفر کرده است از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی(ع) وابسته به جمعیت هلال احمر کشورمان در نجف بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه بازدید های خود در نجف اشرف  به همراه رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از معاونین و مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام علی(ع) وابسته به جمعیت هلال احمر کشورمان در این شهر بازدید کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این بازدید با پرسنل درمانی و تعدادی اززائران اربعین بستری دراین بیمارستان گفتگو کرد و با توضیحات دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت و دکترابراهیم خلیقی رئیس بیمارستان امام علی(ع) از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور دائمی ‌پزشکان وکادر درمانی ایرانی برای خدمت‌رسانی به زائران تصریح کرد که تمامی خدمات درایام اربعین  بدون پرداخت هزینه از طرف زائر انجام شده است.


دکتر خلیقی نیز با اشاره به اینکه  150 تخت در بخش ها و 30 تخت در اورژانس برای پذیرش زائران اربعین آماده و فعال شده است، افزود: از 6 شهریور تاکنون بیش از 1397 خدمت از جمله ویزیت، تزریقات، سرم تراپی، نوار قلب، بستری، خدمات پاراکلینیک و عمل جراحی به زائران اربعین ارائه شده است.


وی تعداد عمل های جراحی در چهار روز اخیر را 16 مورد عنوان کرد و گفت که در این روزها بین 150 تا 200 نفر به درمانگاههایی که دربیمارستان امام علی فعال شده اند مراجعه می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین نواب  دراین بازدید از زحمات کادر پزشکی و درمانی قدردانی کرد و خدمت خالصانه در کنار حفظ شان و کرامت زائر را ضروری خواند.


وی افزود: زائران ایرانی که در ایام اربعین به عتبات مشرف می‌شوند با پرداخت هزینه بیمه از خدمات درمانی دراین بیمارستان و دیگر مراکز وابسته به جمعیت هلال احمر به صورت رایگان بهره مند می شوند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از بخش‌های مختلف این بیمارستان دیدن کرد و با کادر پزشکی در خصوص علل بیشترین مراجعات به این بیمارستان به گفتگو پرداخت.

کد خبر 1622783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha