لزوم معرفی شخصیت آیت الله مدرس به نسل جدید/ در جهت افزایش بینش و بصیرت حرکت کنید

آیت الله عبادی گفت: متاسفانه طرحی نداریم که جوانان ما از نظر بصیرت بتوانند از خود دفاع کنند و اگر بتوانیم شخصیت آیت الله مدرس را به مردم معرفی کنیم کافی است و جوانان ما را بیمه می کند اما این کار را نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۱۲ شهریور) در دیدار با مدیرعامل جدید موسسه آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس و زیارتگاه شهید مدرس(ره) اظهار داشت: در تصدی این مقامات متبرکه نظرتان بر پیاده کردن اهداف مکتب باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: جامعه بسیار نیاز دارد و ما فرصت های زمانی و مکانی بسیاری داریم و اگر برای آن ها طرح و برنامه موثر می داشتیم باید جامعه ما تحت تاثیر جنگ های ترکیبی و روانی و شناختی و غیره قرار نمی گرفت و ما نباید آسیب می دیدیم اما متاسفانه آسیب هایی همچون اغتشاشات سال گذشته دیدیم.

وی بیان کرد: در هیچ جای دنیا فرصت هایی همچون محرم و صفر و دهه های متبرکه و اعتکاف و زیارتگاه وجود ندارد؛ مردمی که مخصوصا برای زیارت از شهرهای مختلف می روند با توجه به اینکه از خانه خود هجرت کرده اند و دنبال کاسبی نیستند خود با فراغت بال به زیارت آمده است و خوب می تواند گوش کند و باید ببینیم چه طرحی داریم که این افراد را اشباع کنیم و به صورت محسوس تاثیر بگذاریم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه با اجرای برنامه های کارشناسی به بینش و بصیرت و دانش زائران بی افزایید، افزود: بدانید دشمنان ما در جهت تبلیغات بسیار قوی هستند و با همه رسوایی، جنایات خود را توجیه می کنند و متاسفانه فرزندانمان دروغ های آنان را می پذیرند و ما نمی توانیم حرف راست را به فرزندان خود بگوییم چرا که طرح کارساز نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: طرحی نداریم که از نظر بصیرت بتوانند از خود دفاع کنند و اگر بتوانیم همان شخصیت آیت الله مدرس را به مردم معرفی کنیم کافی است و جوانان ما را بیمه می کند اما این کار را نکرده ایم.

وی با بیان اینکه آیت الله مدرس یک چهره قرب الهی است، ادامه داد: آیت الله مدرس بالاترین بینش سیاسی را داشته است و از ایشان کرامت سر می زند و اگر بتوانیم زوایای زندگی ایشان را به جوانان معرفی کنیم تلاش خواهند کرد تا به ایشان برسند.

آیت الله عبادی در پایان عنوان کرد: برکات این بقاع متبرکه و امامزادگان این است که شناخت و بصیرت دهیم.

کد خبر 1622878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha