رهبری و بسیج محور حمله دشمنان هستند

حجت الاسلام اوحدی محور حمله دشمنان را رهبری و بسیج اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی حجت الاسلام مجتبی اوحدی-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد شهید خراسان جنوبی - امروز یک‌شنبه(12 شهریور) در اولین یادواره شهدای منتسب به کارکنان بنیاد شهید استان با بیان اینکه رهبری و بسیج دو محور حمله دشمنان هستند، اظهار کرد: با توجه به گسترش این مهم در کشورهای اسلامی، دشمنان بیشترین ضربه را از بسیج خورده و نمی‌توانند با بسیج مقابله کنند.

وی کسب طلب آمرزش الهی، پایداری در راه خدا، محبوب خدا بودن و ... را از ویژگی‌های بسیج ذکر کرد.

حجت الاسلام اوحدی با بیان اینکه بسیج منطبق با قرآن و روایات است، افزود: باید قدر خود را بدانید چرا که توجه به انقلاب، بسیج و... نشان از اهمیت این مهم دارد.

وی اتکا به قدرت الهی را مهم دانست و با بیان اینکه هدف دشمن زدن ضربه به اسلام و ایران است، ابراز امیدواری کرد: با تکیه بر قدرت الهی در راه خدا گام برداشت.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد شهید خراسان جنوبی به آغاز جنگ فرهنگی توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان، خانواده و مادر را به عنوان محور هر خانواده برای به حاشیه کشاندن تحت شعاع قرار می‌دهند.

به گفته وی دشمن به دنبال به حاشیه کشاندن خانواده شهدا است و باید با هوشیاری مواظب باشیم اهمیت خون شهدا از بین نرود.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج حافظ خون شهدا است، تأکید کرد: بسیج در برابر بی حیایی، بی عفتی و بی غیرتی ها وظیفه سنگینی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی هم با بیان اینکه شهدا در اوج قرار دارند، گفت: شهدا جان و نفس خود را به عنوان بهترین ودیعه وجودی انسان تقدیم کردند.

ابوالفضل نوفرستی به برگزاری اولین یادواره شهدای منتسب به کارکنان بنیاد شهید استان اشاره کرد و افزود: این مهم در آستانه دو اتفاق مهم جهان قیام 17 شهریور و حرکت سراسر معجزه گونه اربعین حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه روز به روز دشمنی با قرآن و اسلام بیشتر می شود، گفت: شیطان همه تلاش خود را برای ایجاد هجمه و مشکل به کار گرفته است و خوشبختانه هر ساله شاهد برگزاری حرکت عظیم اربعین حسینی که منجر به قیام امام زمان (عج) خواهد شد، هستیم.

وی تقویت امام حسین(ع) را تقویت جبهه مقاومت دانست و یادآور شد: دشمنان  اسلام به دنبال ناموفق جلوه دادن این حرکت هستند.

کد خبر 1622908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha