بچه‌های مسجد «روزهای دلتنگی» را به جاماندگان اربعین تقدیم کردند

نماهنگ «روزهای دلتنگی» ویژه جاماندگان اربعین به همت گروه سرود سراج بچه‌های مسجد وابسته به کانون فرهنگی هنری شهدای لارستان برای پخش در ایام اربعین حسینی تولید و منتشر شد.

مهدی‌امینیان در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید و انتشار نماهنگ «روزهای دلتنگی» به همت گروه سرود سراج خبر داد و بیان کرد: این گروه سرود متعلق به کانون فرهنگی هنری «شهدای لارستان» است و نماهنگ روزهای دلتنگی را ویژه آن‌ها که به دلایل مختلف از سفر اربعین حسینی بازمانده‌اند، تولید کرده است.

بچه‌های مسجد «روزهای دلتنگی» را به جاماندگان اربعین تقدیم کردند
 

مربی و سرپرست گروه سرود سراج درباره داستان و فضای نماهنگ، تصریح کرد: محور نماهنگ با یکی از بچه‌های مسجد است که به دلیل نداشتن امکان مالی نمی‌تواند به سفر اربعین برود اما نهایتاً دوستان هر کدام کوله پشتی، کفش، و دیگر ملزومات این سفر را به او می‌دهند و راهی می‌شود و در مسیر پیاده روی زائران دیگری به او ملحق می‌شوند تا... اینکه به کربلای معلی و زیارت امام حسین(ع) می‌رسد.

بچه‌های مسجد «روزهای دلتنگی» را به جاماندگان اربعین تقدیم کردند
 

وی با بیان اینکه تولید نماهنگ روزهای دلتنگی حدود یک هفته زمان برده است، گفت: شاعر این کار مجید حیدری، تنظیم و آهنگ‌سازی آن با حمیدرضا باقری، فیلمربرداری و تدوین با مهران پاسیار و سرپرستی و مربی‌گری آن نیز با من است.

بچه‌های مسجد «روزهای دلتنگی» را به جاماندگان اربعین تقدیم کردند
 

امینیان با بیان اینکه گروه سرود بچه‌های مسجد هفت سال سابقه فعالیت دارد، ابراز کرد: طی این هفت سال آثار متعدد و نماهنگ‌هایی همچون عیدانه، دخترم طوفان ویژه ولادت حضرت زینب(س)، ندای همدلی ویژه کمک‌های مؤمنانه و... را تولید کرده است. علاوه بر رسانه ملی در حرم مطهر امام رضا(ع) نیز اجرا داشته است.

وی با اشاره به حضور ۲۰ نفر از نوجوانان ۱۰ تا ۱۳ سال مسجدی در گروه سرود سراج، یادآور شد: نماهنگ روزهای دلتنگی ویژه جاماندگان سفر اربعین، امروز برای نخستین بار از شبکه پنج روی آنتن رسانه ملی رفت اما هنوز در فضای مجازی منتشر نشده است.

کد خبر 1622925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha