خروج بیش از ۵۰ هزار اتباع خارجی از مرز شلمچه برای حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی

جولانژاد، از خروج ۵۰ هزار و ۷۵۹ زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «محمد جولانژاد» امروز (یکشنبه ۱۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا کنون ۵۰ هزار و ۷۵۹ زائر اتباع خارجی برای شرکت در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی از طریق گذرگاه بین المللی شلمچه، وارد خاک عراق و به کربلای معلی اعزام شدند.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، از بازگشت ۱۵ هزار و ۷۲۵ زائر اتباع خارجی به خاک جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: این زائران که از این مرز به سفر عتبات عالیات رفته بودند از همین مرز نیز به ایران بازگشتند.

وی با اشاره به خروج بیش از ۷۹۵ هزار زائر از ابتدای ماه صفر تا کنون از مرز شلمچه، تصریح کرد: تاکنون ۷۹۵ هزار و ۲۵۷ زائر ایرانی از مرز شلمچه برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی وارد خاک عراق شدند.

جولانژاد به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از زیارت عتبات عالیات از طریق مرز شلمچه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: طی این مدت ۳۹۲ هزار و ۲۰۵ زائر ایرانی از مرز شلمچه به کشور بازگشتند.

کد خبر 1622951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha