پوشش چشمگیر رسانه‌ای اربعین/ مشارکت 750 خبرنگار خارجی برای پوشش مراسم میلیونی

رسانه‌های جهانی امسال توجه چشمگیری به مراسم اربعین دارند، به طوری که نزدیک به 750 خبرنگار و روزنامه نگار خارجی در پوشش این مراسم میلیونی شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، رسانه‌های جهانی امسال برای پوشش مراسم اربعین امام حسین(ع) و پیاده روی میلیونی به سمت کربلای معلی افزایش چشمگیری داشتند.

حسین الشمری، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران عراق در کربلای معلی به رسانه‌ها گفت: تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و عرب و خارجی در پوشش فعالیت مراسم میلیونی اربعین در کربلای معلی مشارکت دارند.

الشمری افزود: مراسم اربعین به مرحله اوج خود رسیده است، زیرا تنها سه روز به اربعین باقی مانده است.

وی ادامه داد: تعداد روزنامه نگارانی که وارد کربلای معلی شدند، به 750 روزنامه نگار می رسد که بیش از 200 نفر آنها از روزنامه نگاران کشورهای عربی و خارجی و نمایندگان مختلف خبرگزاری‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و مطبوعات هستند.

رئیس اتحادیه روزنامه نگاران عراق در کربلای معلی گفت: بیش از 14 خودرو پخش زنده (SNG) وارد شهر شدند و در مناطق مختلف کربلا و مرکز آن برای انتقال حال و هوای اربعین مستقر شدند.

وی ادامه داد: اقداماتی برای تسهیل کار روزنامه نگاران و خبرنگاران و انتقال آنها برای پوشش فعالیت‌ها و مراسم این مناسبت عظیم اتخاذ شده است.

کد خبر 1622983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha