استفاده از ظرفیت‌های استانی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

یاوری با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: در این راستا با استفاده از ظرفیت های استان و انجام اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی باید اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احسان یاوری، امروز(۱۳ شهریور)، در جلسه هماهنگی ارکان همایش ملی آسیب‌های اجتماعی اظهارداشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از موضوعاتی است که در سرفصل فرهنگی و اجتماعی کلی برنامه هفتم مورد تاکید قرار گرفته است؛ تا با آگاه‌سازی و اقدامات پیشگیرانه بتوان برای کاهش معضلات اجتماعی گام برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بر ضرورت برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: در قالب جلسات هم‌اندیشی و برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی و سایر اقدامات پیشگیرانه می توان برای بهبود وضعیت موجود و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان گام‌های موثری برداشت.

وی عنوان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با هدف جامعه‌ای ایمن، شاداب و پویا نیازمند شناخت دقیق برای پیشگیری از چالش‌های اجتماعی است.

یاوری برگزاری همایش ملی آسیب‌های اجتماعی را فرابخشی و فرادستگاهی دانست و تاکید کرد:  همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری این همایش باید کمک کنند که به بهترین شکل برگزار شود.

گفتنی است همایش ملی آسیب‌های اجتماعی ۱۹ مهرماه سال جاری در لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1623030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha