نقش موثر پیاده روی اربعین حسینی در خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام

حجت الاسلام زارعی گفت: امروز دنیا شاهد یک حرکت عظیم بی بدیل و بی‌نظیر است و پیاده روی اربعین حسینی مایه دلگرمی دوستان و مایه بُهت و تعجب دشمنان شده است و امروز دوست و دشمن می‌داند که این حرکت عظیم چه برکاتی برای جهان اسلام دارد و می تواند توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حجت الاسلام علیرضا زارعی -امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در سطح منطقه و بین‌الملل شاهد مسائل و اتفاقات بسیاری هستیم و دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای تضعیف ارزش‌های اسلامی کرده است.

وی در خصوص پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد: مهم‌ترین پیام حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی، ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد و انسجام بین مسلمانان و ملت های مختلف است.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد یک حرکت عظیم بی بدیل و بی‌نظیر است، افزود: پیاده روی اربعین حسینی مایه دلگرمی دوستان و مایه بُهت و تعجب دشمنان شده است و امروز دوست و دشمن می‌داند که این حرکت عظیم چه برکاتی برای جهان اسلام دارد.

امام جمعه بشرویه در ادامه گفت: همگان می دانند که پیاده روی اربعین حسینی تا چه اندازه قدرت خنثی کردن ‌فتنه ها و توطئه‌های دشمنان اسلام را دارد و اهمیت این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی بیان کرد: جاماندگان از پیاده روی اربعین می‌توانند با تاسی از قدم گذاردگان در این راه درس‌ها و اهداف پیام‌های این حرکت عظیم استفاده و بهره‌مند شوند که یک درس مهم اربعین، صبر و استقامت و استفاده از ظرفیت‌ها و تبدیل سخت‌ترین شرایط به بهترین فرصت‌ها است.

کد خبر 1623115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha