تبیین واقعیات توطئه های دشمن را در جنگ شناختی خنثی می کند

پارسا با اشاره به حضور خبرنگاران گیلانی اعزامی به عتبات عالیات گفت: اصحاب رسانه با قلم خود حقیقت عظمت حضور عاشقان را روایت کرده و با تبیین واقعیات و مشاهدات میدانی خود می توانند توطئه دشمن را در این جنگ شناختی، خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا_ رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران اعزامی به عتبات عالیات، همایش تمدن ساز اربعین حسینی را گرامیداشت و اظهار کرد: اگرچه  واقعه عاشورا با شهادت امام حسین(ع) به پایان رسید اما رسالت تبیینی حضرت زینب کبری(س) توانست هدف سپاه دشمن را برملا کند.

وی تحریف نهضت حسینی را از اهداف مهم دشمن دانست و گفت: رسالت زینبی با جریان سازی حقیقت قیام اباعبدالله(ع) توانست مکتب اسلام عزیز برای همیشه در تاریخ زنده نگاه داشته شود.  

پارسا، بایکوت خبری امپراتوری رسانه ای دنیا در نشان ندادن عظمت همایش جهانی اربعین افزود: وقتی دشمن این حضور خروشان شیعیان و عاشقان ابا عبدالله را نمی بیند نشان می دهد که همیشه جریان باطل سعی کرده تا حقیقت را تحریف کند.

 وی با تاکید بر اینکه، دشمن چشمش را بر حقیقت وجودی ملت امام حسین(ع) بسته است تصریح کرد: اصحاب رسانه با تاسی از رسالت زینبی و تبیینی بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری(س) می بایست شکوه حضور عزاداران سیدالشهدا را به دنیا مخابره کنند.

 پارسا به حضور خبرنگاران اعزامی به عتبات عالیات اشاره و خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه گیلان با قلم خود حقیقت عظمت حضور عاشقان را روایت کرده و با تبیین واقعیات و مشاهدات میدانی خود می توانند توطئه دشمن را در این جنگ شناختی خنثی کنند.

وی در ادامه از فعالیت جهادی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلای معلی و روایت خدمات مواکب و ستاد عتبات عالیات گیلان به زوار سیدالشهدا قدردانی کرد و بیان داشت: خبرنگاران اعزامی از پنجم شهریور ماه با همراهی ستاد عتبات عالیات گیلان در کشور عراق حاضرشده تا خدمات مواکب گیلانی به زوار حسینی و عظمت حضور مردم را روایت کنند.

پارسا اذعان کرد: خبرنگاران بسیجی حاضر در  عتبات عالیات علاوه بر حرفه خبر و روایت حضور مردم، با تشکیل کلاس های سواد رسانه در مواکب گیلانی، برگزاری نشست های تبیینی و عقیدتی علاوه بر فعالیت خبری به فعالیت فرهنگی و جهاد تبیین نیز پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به روایت خدمات ۳۲ موکب گیلانی در ایران و عراق توسط خبرنگاران گیلانی گفت: شکوه حضور مردم و ابراز ارادت به اهل‌بیت(ع) با توجه به عملیات روانی دشمن برای کمرنگ‌سازی رغبت جوانان و نوجوانان نسبت به فرهنگ غنی عاشورا نشان‌ می دهد که تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن ارزش‌های معنوی در ایران اسلامی مثل همیشه با شکست مواجه شده است.

پارسا با اشاره به تشکیل ستاد رسانه ای سازمان بسیج رسانه در گیلان برای دریافت آثار خبرنگاران اعزامی و انتشار در رسانه های مختلف استان گفت: هر روز نزدیک به ۱۵۰‪ اثر شامل عکس، فیلم، گزارش و خبر و مصاحبه توسط خبرنگاران اعزامی به ستاد رسانه اربعین بسیج رسانه گیلان ارسال می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور فعالانه و متعهدانه خبرنگاران اعزامی به عتبات، بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های مواکب گیلان و حضور مردم و چهره های شاخص گیلان بسیار گسترده و چشم گیر بود.

کد خبر 1623124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha