طرح ملی مسکن شیروان با گذشت ۱۸ ماه همچنان در کُما است

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: طرح ملی مسکن در این شهرستان با گذشت ۱۸ ماه از کلنگ زنی عملیات اجرایی آن، همچنان در گیر و دار مشکلات مانده است.

مهدی رشیدی- معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با گذشت ۱۸ ماه از شروع طرح ملی مسکن در شهرستان شیروان به دلایل مختلف از جمله مشکلات به وجود آمده در بحث زمین مورد نیاز، اجرای این طرح تا کنون به تعویق افتاده که امید است در جلسات شورای مسکن مشکلات بررسی و موانع رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در سالی که منتهی به انتخابات می شود و با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری در خصوص امسال که سال انتخابات است و ضرورت امید آفرینی در مردم ،یکی از مصادیق امید آفرینی در جامعه طرح نهضت ملی مسکن است.

رشیدی عنوان کرد: با توجه به افزایش روزافزون تقاضای مسکن و همچنین تعداد بالای تقاضای خود مالکی در شهرستان، شاهد هستیم قیمت ها در خرید و فروش و اجاره بسیار بالا رفته که جهت کاهش قیمت ها ضروری است طرح ملی مسکن هرچه زودتر در شهرستان به نتیجه برسد تا روحیه امید و امید آفرینی را در مردم ایجاد کند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: در شهرستان شیروان بیش از ۱۰ هزار نفر برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند که این تعداد مسکن در بازه چهارساله باید تامین شود و این کار نیاز به همراهی و همدلی همه مدیران مربوطه دارد.

کد خبر 1623147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha