بازدید نماینده ولی فقیه از مرکز پزشکی حج و زیارت در کربلا

حجت الاسلام والمسلمین نواب از مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کربلا بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت که برای بررسی وضعیت زائران ایرانی اربعین حسینی در کربلا بسر می برد، به همراه معاونین و مسئولان نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری از مرکز پزشکی حج و زیارت در هتل ملاک کربلا بازدید کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هنگامی وارد این مرکز پزشکی شد که مملو از جمعیت زائرانی بود که برای درمان مراجعه کرده بودند.  


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دراین بازدید ضمن گفتگو با چند تن از مراجعه کنندگان، با توضیحات دکتر سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین در بازدید از واحدهای پذیرش، مطب های پزشکان، تزریقات ، آزمایشگاه، اورژانس و احیاء از زحمات کادر پزشکی قدردانی و خدمت خالصانه را موجب رضایتمندی زائران دانست.


رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت دراین بازدید از خدمات درمانی که در چهار درمانگاه اصلی وابسته به مرکز پزشکی حج و زیارت به زائران در کربلا ارائه می شود و امکانات فراهم شده برای آنان درعتبات عالیات گزارش داد و گفت: تاکنون بیش از 88 هزار نفر به این چهار درمانگاه مراجعه داشته اند.


وی افزود: درکناراین درمانگاه ها مراکز دیگری هستند که در مواکب و برخی نقاط پرتردد مانند صحن عقیله بنی هاشم به زائران خدمات ارائه می دهند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات کربلا بازدید کرد. به گفته دکتر مرعشی در این مرکز رصد حوادث در عراق و داخل کشور انجام و اطلاعات لازم  ثبت می شود.  


حجت الاسلام والمسلمین نواب با توجه به بازدیدهای خود و مطالبات زائران، از رئیس مرکزپزشکی حج و زیارت خواست تا در نشست با مسئولان شرکت بیمه ی زائران اربعین ضمن تقسیم بهتر وظایف و مسئولیت ها، برای رفع برخی مشکلات راهکار بیاندیشند و پشتیبانی از زائر به نحو مطلوب انجام شود.  


گفتنی است درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در هتل ملاک که از 28 مرداد فعالیت خود را در کربلای معلی آغاز کرده  از مراکزی است که بیشترین تعداد مراجعه کنندگان را دارد  و به  زائران اربعین حسینی  24 ساعته خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

کد خبر 1623181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha