خروج بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای هشت‌گانه کشور

وحیدی از خروج بیش از سه میلیون و ۸۰۰ زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای هشت گانه کشور خبر داد و گفت: این تعداد زائر تا کنون برای حضور در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند و بیش از ۲ میلیون نفر از آنها نیز به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «احمد وحیدی» پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه) در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی و بازگشت زائران به خاک کشور از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: اتوبوس‌های بسباری برای بازگشت 6گزایران در مرزهای هشت‌گانه کشور در نظر گرفته شده که زائران را از نقطه صفر مرزی به مقاصد مختلف جا به جا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه خط ریلی خرمشهر نیز آماده جا به جایی زائران اربعین حسینی است، تصریح کرد: خوشبختانه فرودگاه آبادان نیز با افزایش پروازهای خود اقدام به جا به جایی زائران می‌کند.
وحیدی، تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده را عاملی برای بازگشت بدون توقف زائران اربعین حسینی به خاک کشور دانست و یاد آور شد: خدمات رسانی مواکب نیز تا پایان ماه صفر با استقرار در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی تا آخرین زائر به خاک وطن ادامه خواهد داشت.
وی از خروج بیش از سه میلیون و ۸۰۰ زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای هشت گانه کشور خبر داد و گفت: این تعداد زائر تا کنون برای حضور در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند و بیش از ۲ میلیون نفر از آنها نیز به کشور بازگشتند.
وزیر کشور روند خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای هشت گانه را نسبت به سال گذشته مناسب‌تر عنوان کرد و ابراز داشت: اقدامات و تدابیر اندیشیده شده در اربعین امسال رضایتمندی زائران را در پی داشت.
وی تاکید کرد: خوشبختانه تمامی زیرساخت‌ها در مرزهای کشور بویژه پایلنه مرزی شلمچه فراهم است و کمبودی نیز احساس نمی‌شود.
وحیدی تردد زائران در مرز شلمچه را بسیار روان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این مرز زائران در کمترین زمان از گیت‌ها به سوی کربلا گذر می‌کنند و یا به کشور باز می‌گردند.

کد خبر 1623190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha