شهیدان عزت، جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی در دیدار با خانواده شهدا گفت: شهیدان پیروان راستین طریق اهل بیت و ولایت هستند و عزت و جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام احسان الله محمدی_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز(سه شنبه، ۱۴ شهریور) در دیدار با خانواده‌های شهدا و روحانی شهرستان آستانه اشرفیه که در راستای برنامه‌های فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در طول سال انجام شد، اظهار کرد: خدمات ارزشمند و ایثارگری های خانواده شهدا و روحانیون مبارز در دفاع مقدس و مجاهدت های آنان قابل تجلیل است.  

وی شهدا را بزرگ مردانی دانست که با ایثار همه داشته هایشان، امنیت، آسایش و عزت را به هم وطنانشان هدیه دادند، گفت: تلاش ما این است که هم عرض ادب و روحیه برای ما و هم تجدید دیدار و احوالپرسی با خانواده معزز شهدا داشته باشیم تا هر لحظه و هرجا بیاد داشته باشیم که هر چه امروز داریم بهای خون شهدای ما است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی، تصریح کرد: شهیدان پیروان راستین طریق اهل بیت و ولایت هستند و عزت و جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند.  

وی اضافه کرد: بعد از شهدا، تکریم خانواده هایشان وظیفه تک تک ما به ویژه مسئولین است که می توانیم انتقال دهنده این فرهنگ نیز باشیم.  

حجت الاسلام محمدی در ادامه به مظلومیت شهدای روحانی اشاره و اذعان کرد: تمام قشرها در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در عرصه حضور داشتند و وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد طلاب نیز همپای دیگر اقشار در مناطق عملیاتی به صورت تبلیغی و رزمی حضور یافتند و کارهای بزرگی انجام دادند.

وی افزود: البته تلاش روحانیت و علما قبل از انقلاب با بیان حقائق در کشور و جهان اسلام آغاز شد و با جهاد تبیین توانستند مردم را با بصیرت در خط ولایت فقیه، ایثار و شهادت و... آشنا کنند.  

گفتنی است، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و امام جمعه آستانه اشرفیه با خانواده شهیدان؛ محمد گمنام باقری (آستانه اشرفیه)، حبیب صفری (روستای پنچا) و خانواده روحانی مبارز و مجاهد حجت الاسلام کریم راشد دیدار و گفت و گو کردند.

شهیدان عزت، جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند

شهیدان عزت، جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند

شهیدان عزت، جوانمردی و ایثار را از سیدالشهدا آموخته اند

کد خبر 1623199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha