اجتماع بزرگ بانوان اربعین حسینی در بیرجند برگزار شد

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، اجتماع بزرگ بانوان اربعین حسینی با حضور 600 نفر از بانوان بیرجندی به همت کانون خادمیاران رضوی در محل مصلی هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اجتماع بزرگ بانوان اربعین حسینی امروز (14 شهریور) به منظور احیای پیام عاشورا و اربعین حسینی با حضور جمعی از بانوان بیرجندی به همت کانون خادمیاران رضوی در محل مصلی هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار شد.

فاطمه شاد- مسؤول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی- در خصوص برگزاری اجتماع بانوان اربعین حسینی در بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری اجتماع بانوان اربعین حسینی در بیرجند این بود تا بانوانی که توفیق حضور در پیاده روی اربعین را نداشتند بتوانند عرض تسلیتی به حضرت زینب (س) داشته باشند.

وی ادامه داد: بانوان بیرجندی با حضور در این اجتماع اعلام کردند که جز رهروان راه حضرت زینب(س) خواهند بود و پیام عاشورای و اربعین حسینی را نسل به نسل منتقل خواهند کرد.

شاد با اشاره به برنامه های محوری این اجتماع گفت: در این اجتماع دختران رضوی و دختران حاج قاسم اقدام به نوحه خوانی و عزاداری کردند و سپس مراسم تعزیه خوانی در این اجتماع برگزار شد.

 اجتماع بزرگ بانوان اربعین حسینی در بیرجند برگزار شد

مسوول رابط کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: اهدای جوایزی به دختران اتحادیه انجمن اسلامی نیز طی این اجتماع در دستور کار قرار داشت و شاهد حضور 600 نفر از بانوان بیرجندی در این مراسم بودیم.

وی در پایان گفت: برپایی حسینیه کودک با کمک کانون کتاب خدمت رضوی در این اجتماع و تبیین اربعین حسینی برای کودکان از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1623205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha