از برپایی میز خدمت تا راه اندازی انجمن های هفت گانه فرهنگی هنری جازموریان

حجت الاسلام سید احمد حسینی برپایی میز خدمت را گامی در تسریع روند خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه های آنها و رفع مشکلاتشان از سیاست های دولت مردمی آیت الله رییسی و به تبع آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۴ شهریور ماه ) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاونین و کارشناسان فرهنگی و هنری این اداره کل میز خدمت در محل نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زهکلوت مستقر شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برپایی این میز خدمت، گفت: چند ماهی از شهرستان شدن زهکلوت می گذرد و از همان ابتدا برای خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نمایندگی ارشاد اسلامی در این شهر مستقر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان میز خدمت را گامی در تسریع روند خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و شنیدن دغدغه های آنها و رفع مشکلاتشان از سیاست های دولت مردمی آیت الله رییسی و به تبع آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: در همین راستا امروز این اداره کل نیز میز خدمتی در نمایندگی ارشاد اسلامی زهکلوت برای پاسخ گویی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برپا کرد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در راستای راه اندازی این میز خدمت درخواست تاسیس ۳ موسسه فرهنگی هنری و قرآنی توسط کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای متقاضیان ثبت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: با راه اندازی این میز خدمت انجمن های فرهنگی هنری همچون انجمن های شعر، تئاتر، نمایش، فیلم، سینما، قصه و داستان تشکیل شد تا از این طریق آموزش هنرمندان در زمینه های مختلف پیگیری شود.

کد خبر 1623220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha