مردم متدین شهرستان دارالتقریب درمیان چشم انتظار میزبانی رئیس جمهور

مردم متدین شهرستان دارالتقریب درمیان ظهر امروز چهارشنبه (15 شهریور) همزمان با اربعین حسینی میزبان رئیس دولت سیزدهم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ظهر امروز چهارشنبه (15 شهریور) آیت الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم به منظور دیدار با مردم درمیان، راهی شهر اسدیه، مرکز این شهرستان می شود.

شهرستان درمیان در شرق مرکز استان واقع شده و 5 هزارو 797 کیلومتر مربع،  ۰۸/۶ درصد مساحت کل استان وسعت دارد. این شهرستان بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال ۹۰ تعداد 54 هزار و 226 نفر (۱۳۹۷۹ خانوار) جمعیت دارد. جمعیت شهرستان درمیان را مسلمانان اهل تشیع(شیعه اثنی عشری) و تسنن(حنفی مذهب) تشکیل می دهند.

گفتنی است: آیت الله رئیسی همزمان با اربعین حسینی با سفر به خراسان جنوبی، ضمن شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه به شهرستان مرزی درمیان سفر کرد و با مردم متدین این شهرستان دارالتقریب دیدار می کند.

سفر به شهرستان درمیان و فردوس و دیدار با مردم این شهر، دیدار با نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

کد خبر 1623257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha