تمهیدات اورژانس ۱۱۵ جهت برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی در استان

ایران نژاد گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی تمهیدات لازم را جهت برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی اندیشیده است. 


به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهروز ایران نژاد، ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به آماده باش اورژانس جهت خدمت رسانی به عزاداران حسینی اشاره کرد و گفت: پایگاه های زمینی و هوایی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در روز اربعین در آماده باش کامل قرار دارند. 

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افزود: در روز اربعین و با توجه به افزایش ترددها در جاده ها برنامه ریزی جهت استقرار تیم های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در مسیرهای مواصلاتی و مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کل استان انجام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: در روز اربعین علاوه بر آماده باش تمامی پایگاه های زمینی و اتوبوس آمبولانس های استان، بدلیل سنگینی ترافیک بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی جهت خدمت رسانی به بیماران و مصدومین در حالت آماده باش کامل قرار خواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به ترافیک احتمالی روزهای آتی در محورهای مواصلاتی استان و بویژه از امروز تا ساعات پایانی روز چهارشنبه، ضمن درخواست از رانندگان به جهت رعایت کامل قوانین رانندگی، از هموطنان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه حادثه رانندگی یا بیماری نیازمند اعزام آمبولانس با حفظ خونسردی کامل با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

کد خبر 1623275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha