برای مصون ماندن از آسیب‌ها و بلاها باید تفکر و فرهنگ حسینی بر جامعه حاکم شود

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه همه در آخرت نام امام حسین علیه السلام را بر زبان خواهند آورد، افزود: برای مصون ماندن از آسیب‌ها و بلاها باید تفکر، فرهنگ و مکتب حسینی بر جامعه حاکم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (15 شهریور) در تجمع جاماندگان اربعین حسینی که در محل امامزاده مختار (ع) برگزار شد، اظهار کرد: هر عزاداری که برای امام حسین علیه السلام صورت می‌گیرد، توشه‌ای برای آخرت ما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: امام حسین علیه السلام همه اعضای خانواده خود را برای اسلام و ترک محرمات به میدان آورد و جان خود را در این راه فدا کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه در آخرت نام امام حسین علیه السلام را بر زبان خواهند آورد، افزود: برای مصون ماندن از آسیب‌ها و بلاها باید تفکر، فرهنگ و مکتب حسینی بر جامعه حاکم شود.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه انسانی که حلال و حرام خدا را نشناسد از انسانیت تنزل کرده، ادامه داد: تنها راه انسانی زندگی کردن، ادامه راه امام حسین علیه السلام است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد این دنیا را مال اهل بیت علیهم السلام دانست و بیان کرد: دنیا تمام می‌شود و در آخرت ابدیت ما را امام حسین علیه السلام مشخص می‌کند.

وی همه این عالم را به برکت امام حسین، ائمه اطهار علیهم السلام، انبیا و اولیا الهی دانست و افزود: امام حسین علیه السلام با یک حماسه خونین همه معادلات مشرکان را به هم ریخت.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه قمر بنی هاشم علیه السلام بدون دست آزادمردی را فریاد زد، گفت: امام حسین علیه السلام در راه خدا ایستادگی کرد تا راه و مکتب الهی پایدار و ماندگار بماند.

کد خبر 1623326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha