تبدیل شدن مسئله راه آهن فردوس به یک طنز/ دولت سیزدهم قدمی بردارد

حجت الاسلام شاکری گفت: درخواست داریم تا به مسئله راه آهن فردوس که به یک طنز تبدیل شده است توجه کنید و امید داریم که این موضوع در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد شاکری-امام جمعه فردوس- عصر امروز (۱۵ شهریور) در مراسم دیدار مردم فردوس با رئیس جمهور اظهار داشت: مردم فردوس ارادت ویژه به آیت الله رئیسی هم به عنوان ریاست جمهوری و هم به عنوان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری دارند.

وی ادامه داد: مردم فردوس چندین سال است که آرزوی دیدن یک رئیس جمهور را دارند و درست است شهرستان فردوس از جهاتی محروم است و زیرساخت هایی در آن هنوز فراهم نشده و از لحاظ خدمات مختلف از جمله پزشکی، درمانی و آموزشی محروم است اما مردم این شهرستان همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و مردمی سخت کوش و شهید دیده هستند.

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه مردم فردوس چندین سال آرزوی اولیات پزشکی را داشتند و چندین سال به دنبال آوردن دستگاه MRI بود، ادامه داد: مردم این شهرستان درخواست اتصال به شبکه ریلی را دارند و زیرساخت های لازم از جمله آب و برق و تصفیه خانه فراهم شود.

امام جمعه فردوس عنوان کرد: در کنار ارتباطات دیپلماتیکی که با کشورهای متعدد دارید عزت و اقتدار نظام را حفظ کرده اید و ایران اسلامی را در جهان سرافراز کردید و لبخند رصایت را بر روی لب های مقام معظم رهبری نشاندید.

وی ادامه داد: مردم فردوس دل های وسیعی همچون اقیانوس دارند و ولایتمدار هستند و به محروم بودن آنان نگاه نکنید و این روزها مصادف ورود مقام معظم رهبری به شهرستان فردوس در سال ۱۳۴۷ است.

حجت الاسلام شاکری در پایان گفت: کارهای بسیاری از ابتدای دولت سیزدهم در جهت آسفالت و خدمت رسانی به مردم فردوس انجام شده است و درخواست داریم تا مسئله راه آهن فردوس که به یک طنز تبدیل شده است توجه کنید و قطعا امید داریم که این موضوع در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

کد خبر 1623354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha