خدمت رسانی به زوارالحسین(ع) در موکب اوقاف مازندران تا جمعه ادامه دارد

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه تاکنون حدود ۵ تن برنج مازندران در وعده‌های ناهار و شام برای زائران حسینی در شهر مقدس سامرا پخت و توزیع شد، گفت: خدمت رسانی به زوارالحسین(ع) در موکب اوقاف مازندران تا جمعه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی-مسئول موکب حضرت علی‌اصغر(ع) و امامزادگان مازندران ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و اشاره به استقبال عمومی زائران اربعین از خدمات موکب اوقاف استان در سامرا، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برای پنجمین سال متوالی اقدام به برپایی موکب حضرت علی اصغر (ع) ‌ و امامزادگان استان در شهر مقدس سامرا کرده است.

وی افزود: پذیرایی از زائرین اربعین در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به تعداد روزانه ۵ هزار نفر و همچنین میان وعده آب، چای و میوه بین زائرین در دستور کار خادمین این موکب قرار دارد.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه خادمان امامزادگان واجب التعظیم مازندران و خیرین نیک اندیش این خطه از شمال کشور هرساله به عشق خدمت به زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) در سامرا و موکب اوقاف حضور می یابند، گفت:این خدام الحسین(ع) ضمن ادای احترام به ساحت مقدس امامین عسکریین در شهر پدری امام زمان (عج) سامرا به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه تاکنون حدود ۵ تن برنج مازندران اهدایی کشاورزان و خیرین استان در وعده‌های ناهار و شام برای زائران حسینی در شهر مقدس سامرا پخت و توزیع شد، یادآورشد: خدمت رسانی در این موکب تا ۲روز بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1623360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha