برپایی موکب فرهنگی، هنری در پیاده روی جاماندگان اربعین کاشان

همزمان با پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به برپایی موکب فرهنگی، هنری در مسیر پیاده روی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در کاشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اقدام به برپایی موکب فرهنگی، هنری در مسیر پیاده روی کرد.

این مراسم با حضور پرشور مردم متدین و ولایتمدار کاشان و مدیران و مسئولین شهری برگزار شد و خیل عظیم دل سوختگان سید و سالار شهیدان که از حضور در پیاده‌روی نجف تا کربلا جا مانده‌اند از  بلوار امام رضا(ع) تا مصلی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) به پیاده‌روی پرداختند.

اهدا و توزیع اقلام فرهنگی از قبیل دفترچه، جامدادی،کیف کوچک و... به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در پیاده روی از برنامه‌های این موکب بود که در کنار موکب‌های پذیرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بر پا شده بود.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کاشان، اقدام به اطلاع‌رسانی مراسم از طریق استندهای شهری، نصب بیلبورد با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و نصب بنرهای فضاسازی شهری در مسیر پیاده‌روی، اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی بومی شهر و نیز تامین سیستم صوت مسیر پیاده روی کرد.

کد خبر 1623363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha