قیچی مهربانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر سر زوار پاکستانی

قیچی مهربانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور سر زوار پاکستانی را نوازش کرد؛ اصلاح رایگان موی سر به همت قرارگاه حضرت پیامبر اعظم(ص) اربعین حسینی کانون های مساجد کشور مستقر در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان انجام شد.

رضا ایمانفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: نخستین ایستگاه‌ خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی در مرز میرجاوه قرار دارد و همه ساله این مرز  در ماه صفر میزبان تعداد زیادی از زوار پاکستانی است که قصد حضور در پیاده روی اربعین را دارند. 

مسئول قرارگاه حضرت پیامبر اعظم(ص) اربعین حسینی کانون‌های مساجد کشور مستقر در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان ادامه داد: شیعه و سنی دوشادوش هم با شوق وصف ناشدنی  در مرز میرجاوه به استقبال زوار پاکستانی رفته و خدمات رسانی می کنند.

ایمانفر تصریح کرد:  علاوه بر موکب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور زیر نظر قرارگاه حضرت پیامبر اعظم(ص) اربعین حسینی کانون های مساجد کشور در مرز میرجاوه که برای خدمات فرهنگی و پذیرایی فعالیت دارد دیگر اقدامات برای خدمات رسانی به زوار انجام شده است. 

ایمانفر به اجرای طرح  قیچی مهربانی برای زوار پاکستانی در میرجاوه خبر داد و گفت:  اصلاح رایگان موی سر به همت  قرارگاه حضرت پیامبر اعظم(ص) اربعین حسینی کانون های مساجد کشور مستقر در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان انجام شد. 

کد خبر 1623397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha