آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد از محرم تا اربعین در کاشان

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه شهرستان کاشان از آزادی ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد در باره زمانی محرم تا اربعین امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان؛ علی راحمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ستاد مردمی دیه کاشان از ابتدای محرم تا اربعین امسال زمینه ساز آزادی ۲۱ زندانی جرایم غیر عمد شده است.


مدیر  نمایندگی ستاد مردمی دیه شهرستان کاشان افزود: این ستاد طی محرم و صفر سال گذشته هم ۱۴ زندانی را با کمک مردم از بند آزاد کرد.

راحمی ادامه داد:  در مجموع طی سال جاری ۲۱ زندانی بدهکار مالی، مهریه و نفقه و حوادث کارگاهی محکوم به پرداخت دیه ازاد شده اند.

وی افزود: این ستاد با جلب رضایت شاکیان با گذشت، اعطای وام های بلاعوض، قبول اعسار و کمک های حامیان و بانیان ستاد دیه با پرداخت دیون یا قروض زندانیان به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کرد.

مدیر  نمایندگی ستاد مردمی دیه شهرستان کاشان تصریح کرد: علیرغم شرایط اقتصادی نامناسب، امسال در مقایسه با سال های گذشته شاهد رشد ۵۰ درصدی کمک های خیرین برای آزادی زندانیان بودیم.

راحمی ادامه داد: برای توفیق در این رسالت سنگین همچنان  نیازمند کمک‌های غیردولتی، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی و حمایت‌های همیشگی خیرین نیک اندیش منطقه کاشان و آران و بیدگل هستیم.

وی افزود: توسعه فرهنگ صلح و سازش در دعاوی خصوصی با هدف کاهش میزان ورودی متهمان جرایم غیرعمد به زندان در منطقه ضروری است.

کد خبر 1623464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha