ادای احترام خادمیاران کانون های خدمت رضوی مازندران به شهدای قلاویزان مهران 

خادمیاران و یاوران رضوی از کانون‌های خدمت رضوی مازندران در یادمان شهدای قلاویزان شهر مهران شرکت و با شهدادتجدید بیعت کردند.

امرالله یدالهی-  مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: با حضور تعدادی از خادمیاران رضوی که در موکب امام رضا(ع) مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و کربلای معلا هستند با حضور در منطقه عملیاتی قلاویزان  به مقام شامخ شهید گمنام و دیگر شهدای این  منطقه عملیاتی در شهر مهران  ادای احترام  شد.

وی افزود: حضور در یادمان شهدا و بازخوانی خاطرات دوران طلایی و دفاع مقدس یعنی عزت یعنی افتخار و غرور ملی یعنی یاد خاطرات شیر مردانی که برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتند و چه بسا در این مسیر به فیض شهادت رسیدند.

ادای احترام خادمیاران کانون های خدمت رضوی مازندران به شهدای قلاویزان مهران 

 یدالهی یادآور شد: جامعه‌ای که یاد شهید و شهادت باشد ذلت و اسارت ندارد و جامعه زمانی پویا است و نفس می‌کشد که ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود بنابراین حضور در یادمان‌ها توجه به موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس یادآوری و پاس‌داشت ارزش‌هاست و نباید به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: در این مسیر فراوان باید کسب فیض کرد و در واقع  قوت قلب  گرفت.

شایان ذکر است قلاویزان از آوردگاه‌های مهم دوران جنگ ایران و عراق به‌شمار می‌رفت که عملیات‌های مختلفی از جمله والفجر سه، والفجر پنج و کربلای یک در این منطقه به وقوع پیوست.

این منطقه پس از شش سال با اجرای عملیات کربلای یک در ده تیر ماه سال شصد و پنج از سوی نیروهای ایرانی آزاد شد.

کد خبر 1623471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha