شرکت در دوره آموزش نوین قرآن کریم محدودیت سنی ندارد

کرمیان گفت: دسترسی آسان برای گروه‌های سنّی و فرهنگی مختلف: برای باسواد و کم‌سواد یکسان بوده و به کتاب درسی و جزوه آموزشی بیرون از قرآن مشروط نیست؛ لذا جهت شرکت در این طرح محدودیت سنی ندارد و ویژه بانوان و آقایان است.

محسن کرمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره آموزش نوین قرآن کریم در کرمانشاه ، گفت: این طرح که به شیوه ملی و از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام استان‌ها در حال اجرایی شدن است .

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود:اجرای این طرح به صورت ۲ روز و در دونوبت صبح و عصر و یک روز آزمون برگزار می‌شود همچنین قبول‌شدگان پس از طی یک دوره آموزشی ویژه، گواهینامه پایان دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام ( ص ) ، مهندسی تلاوت ، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم ، آموزش به روش آکادمیک، ارائهی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، قابـل درک برای تمامی اقشار جامعه  از هدف برگزاری این دوره است .

کرمیان با اشاره به هزینه شرکت در این دوره، تصریح کرد: علاقه‌مندان به حضور در این طرح آموزشی باید مبلغ۸۰۰۰۰۰ هزار ریال بابت هزینه جهت شرکت در این طرح به حساب مؤسسه مجری طرح «فدک باختر» واریز  کنند.

 رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه حمد به آدرس qia.ir/boshra.php مراجعه ویا نسبت به ثبت‌نام در دوره اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۳۳۸۲۱۳۳۸۵ و یا ۰۹۱۸۳۳۶۱۶۴۱ تماس بگیرند.

وی گفت: زمان  برگزاری این دوره ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ لغایت ۱ مهر  ۱۴۰۲ جاری واقع در میدان فردوسی ، خیابان سراب قنبر ، اردوگاه شهید مفتح برگزار و  آدرس الکترونیک ثبت نام https://qia.ir/boshra.php  و جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل بگیرید . ۰۸۳۳۸۲۱۳۳۸۵ – ۰۹۱۸۳۳۶۱۶۴۱ _ ۰۹۱۸۷۵۶۹۶۷۴ /۰۹۱۸۹۲۸۲۳۵۳

کد خبر 1623487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha