افزایش ۳۰ درصدی تعداد موکب‌های برپا شده در استان کرمانشاه

صحرایی گفت: امسال تعداد موکب‌های برپا شده دراربعین ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بهمن صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار اربعین حسینی و فعالیت چشم گیر موکب ها ،گفت: در ایام اربعین امسال موکب‌های در زمینه اسکان، تغذیه، فعالیت‌های فرهنگی، بهداشت و درمان، تعمیر وسایل و سایر خدمات راه‌اندازی می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه افزود: امسال ۳۰۶ موکب از سوی مردم استان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین فعالیت کردند که۲۷۰ موکب در داخل استان و ۳۶ موکب هم در کشور عراق و در محدوده نجف تا کربلا عهده‌دار خدمات‌رسانی به زوار شده‌ بودند.

وی خاطر نشان کرد: موکبدارانی که در مسیر بازگشت زوار در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند وتا دو روز دیگر یعنی تا پایان ۱۸ شهریور ماه جاری مشغول خدمات‌دهی به زوار اربعین خواهند بود.

صحرایی اظهار کرد: موکب‌های استان کرمانشاه از اول ماه صفر کار خدمات‌دهی به زوار اربعین را شروع کرده و هم اکنون بیشترین آنها در مسیر برگشت زوار فعال هستند.

 مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه  افزود: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در حال حاضر برای برگشت زائران و خدمات دهی به میزان کافی آب معدنی و غذا است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 1623488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha