جمهوری اسلامی با دیپلماسی سازنده آرمان های انقلاب را به جهانیان عرضه می کند

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با دیپلماسی سازنده خود آرمان های انقلاب را به جهانیان عرضه می کند، گفت: این ها اعترافات خود دشمنان انقلاب است که نفوذ دولت های مستکبر در جهان رو به افول است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 17 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین، گفت: اربعین امسال با حضور ۲۲ میلیونی علاوه بر ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی یک معجزه بزرگ به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اربعین را از فرصت ها و عرصه های بزرگ مکتب اهل بیت(علیهم السلام) خواند و افزود: باید در بعد مذهبی این همایش بزرگ تأمل و تفکر کرد که بشریت را به مکتبی تمدن ساز نوید می دهد.

امام جمعه شهرکرد به قیام ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ اشاره و اظهار کرد: این قیام خونین که در پی آن صدها نفر از مردم عادی به شهادت رسیدند پایه های حکومت شاهنشاهی را متزلزل و مقدمات تشکیل انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

حجت الاسلام نکونام به حادثه ۱۱ سپتامبر و فروریختن برج های دوقلوی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکایی ها این حادثه را بهانه کردند و با ورود به کشورهای خاورمیانه می خواستند کدخدایی کنند اما بعد از ۲۰ سال اشغالگری مجبور به ترک افغانستان با خفت شدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با دیپلماسی سازنده خود آرمان های انقلاب را به جهانیان عرضه می کند، خاطرنشان کرد: این ها اعترافات خود دشمنان انقلاب است که نفوذ دولت های مستکبر در جهان رو به افول است.

کد خبر 1623531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha