«حسرت عشق» خاطرات یک رزمنده روزنامه نگار منتشر می شود

محمدپور با اشاره به چاپ سوم کتاب «اصول علمی روزنامه نگاری» گفت: این کتاب بهترین مرجع و معیار عرصه اطلاع رسانی حرفه ای برای دانشجویان رشته روزنامه نگاری، روابط عمومی و امور فرهنگی هم چنین روابط عمومی های وزارتخانه، نهادهای انقلابی و بخش های خصوصی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تشکل ها محسوب می شود.

مجید محمدپور_ نویسنده، روزنامه نگار و مدرس دانشگاه با اشاره به تالیف کتاب جدیدش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به زودی کتاب «حسرت عشق» که خاطرات حضور در دفاع مقدس به عنوان یک روزنامه نگار و رزمنده است منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.  

وی با بیان اینکه کتاب «اصول علمی روزنامه نگاری» که تیر ماه ۱۴۰۲ از سوی انتشارات بلوری منتشر شد، با استقبال علاقه مندان به حوزه خبر و دانشجویان به چاپ سوم رسیده است، گفت: ۴۱ سال سابقه فعالیت رسانه ای منجر به تالیف هشت عنوان کتاب شده است.

محمدپور تصریح کرد: چاپ اول و دوم این کتاب مورد استقبال خوب تعدادی از روابط عمومی های فهیم استان و برخی محافل رسانه ای قرار گرفته و انتظار می رود با شروع سال جدید تحصیلی، عرضه کتاب مورد استقبال دانشجویان رشته روزنامه نگاری و روابط عمومی های خوب سراسر کشور و اصحاب رسانه نیز قرار گیرد.

وی اذعان کرد: این کتاب بهترین مرجع و معیار عرصه اطلاع رسانی حرفه ای برای دانشجویان رشته روزنامه نگاری، روابط عمومی و امور فرهنگی هم چنین روابط عمومی های وزارتخانه، نهادهای انقلابی و بخش های خصوصی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تشکل ها محسوب می شود.

محمدپور با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی کتاب برای روزنامه نگاران، مدرسان دانشگاه و حوزه های فرهنگی، اضافه کرد: عرضه این کتاب هم اکنون تنها در رشت از طریق کتابفروشی «وارسته» در حاشیه فلکه گاز، ابتدای خیابان نامجو و یا ارسال ایمیل با نویسنده، ممکن است.  

وی افزود: این کتاب در هشت فصل و ۳۰۰ صفحه شامل؛ اصول علمی مصاحبه، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباط جمعی، اصول حرفه ای خبر نویسی با ضمیمه سوژه یابی خبری، اصول کاربردی گزارش نویسی، سیاست گذاری خبری با ضمیمه سواد رسانه ای، خبرنگار بحران و روزنامه نگاری سایبری می باشد.

گفتنی است، مجید محمدپور در طول دوران خدمتش سابقه مسئولیت و کار رسانه‌ای در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در پنج استان کشور، ‌ روزنامه ایران، روزنامه حمایت ارگان قوه قضائیه، تدریس در باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرستی نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری – تحلیلی و نیز ریاست اداره ارتباطات دستگاه قضایی، سردبیری پایگاه خبری ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و مدیریت ارزشیابی خبرگزاری نفت(شانا) و.. را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

کد خبر 1623563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha