همه امکانات لازم برای ورود زائرین از طریق مرز خسروی فراهم است

نجفی گفت: همه امکانات و مقدمات لازم برای ورود زائرین به کشور از طریق مرز خسروی فراهم است.

محمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت موکب ها تا بازگشت کامل زوار از طریق مرز خسروی ،گفت:شاهد رقم خوردن یکی از کم‌سابقه‌ترین و بی‌نظیرترین حماسه‌های اربعین حسینی بودیم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود:برای بازگشت زوار به شهرهای خود علاوه بر اتوبوس های شهری که در مرز خسروی مستقر شده اند اتوبوس های بین شهری نیز به مقاصد مراکز استان  تمام امکانات و فضاهای لازم برای بازگشت زوار به شهرهای خود آماده است .

وی خاطر نشان کرد: در مسیر رفت موکب هایی ایجاد شده بود لذا در مسیر بازگشت نیز به تعداد لازم موکب های تعبیه شده که در هر ساعتی از شبانه روز آماده اسکان و پذیرایی زوار با غذاهای گرم و سرد خواهند بود.موکب‌های خدمات‌رسان هم در مرز و هم در شهر قصرشیرین آماده پذیرایی و میزبانی از زوار هستند.

نجفی تصریح کرد: مکان‌های اسکان آماده میزبانی از زوار هستند و زائرین حتماً پس از استراحت کافی در قصرشیرین خودرا برای سفر به سمت موطن خود آماده کنند که بدون هیچ حادثه‌ای بسلامت به مقصد برسند.

فرماندار قصرشیرین اظهار کرد:باتوجه به اینکه زائرانی که از زیارت امام حسین(ع) بازمی گردند، دچار خستگی جسمی هستند، توصیه می‌شود حتما قبل از حرکت و اقدام به رانندگی، در مواکب و محل‌های پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی در شب خودداری کنند، زیرا خستگی و خواب آلودگی عمده دلایل وقوع حوادث رانندگی هستند.

کد خبر 1623634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha