جهت رفاه حال زوار اربعین تا این لحظه هیچ کمبودی در زمینه امکانات وجود نداشته است

داوودی گفت: خوشبختانه در ایام اربعین در هیچ نقطه‌ای با کمبود آب مواجه نشدیم همچنین تا این لحظه هم هیچ کمبودی در زمینه امکانات وجود ندارد.

رضا داوودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با توجه به عملکرد آبفای استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی ،گفت: در پایانه خسروی و پایانه منذریه خدمات زیادی در زمینه فاضلاب انجام شده و آب و برق در تمام شهرهای در مسیر مرز خسروی و موکب‌ها، پارکینگ‌ها و استراحتگاه‌هایی که در مسیر هستند تامین شده و در جاهایی که امکان پوشش آب و برق پایدار نبوده نیز با تانکر آبرسانی سیار و توزیع آب بطری و بسته بندی انجام شده است.

مدیر کل آبفا استان کرمانشاه افزود: در نقطه صفر مرزی و پایانه مرزی منذریه عراق نیز با اقدام‌های صورت گرفته و مجموعه خدماتی که ارائه شده رضایتمندی زوار و مسئولان را در برداشته و در خدمات ارائه شده نیز هبیچ گونه وقفه‌ای نداشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: امسال مرز خسروی با یک تفاوتی نسبت به سال گذشته به لحاظ ۲۴ ساعته شدن برخوردار شده بود که باید به لحاظ آب و برق نیز شبانه روزی خدمات ارائه شود که با تلاش‌های صورت گرفته سعی کردیم که در هیچ لحظه و هیچ نقطه‌ای با کمبود مواجه نشویم و تا این لحظه هم هیچ کمبودی در زمینه امکانات وجود ندارد.

داوودی تصریح کرد:آبفای استان برای پذیرایی و میزبانی از زوار مجموعه اقداماتی را در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان‌های در مسیر زوار انجام داده است.

مدیرکل آبفای استان کرمانشاه اظهار کرد: تأمین آب پایدار در موکب‌ها، پارکینگ‌ها، مکان‌های اسکان و در سطح شهرهای در مسیر زوار انجام شده و تمرکز بیشتر آبفای استان در مرز خسروی بوده است همچنین آب پایدار در شهر سومار نیز از دیگر اقدامات آبفای استان بود که با کیفیت بسیار مطلوبی بود و بصورت روزانه کیفیت این آب پایدار مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی گفت: براساس آمار موجود تاکنون انجام مجموعه اقدامات آبفای استان در سطح خدمات و اقدامات انجام شده  مطلوب ارزیابی شده است.

کد خبر 1623640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha