میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در فاریاب مستقر شد

امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون توسعه و کارشناسان فرهنگی هنری این اداره کل میز خدمت در شهرستان فاریاب مستقر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون توسعه و کارشناسان فرهنگی هنری این اداره کل میز خدمت در شهرستان فاریاب مستقر شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه برگزاری میز خدمت، گفت: یکی از برنامه هایی که دنبال می کنیم، برگزاری میز  خدمت در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های جنوب است و در همین راستا امروز میز خدمت در شهرستان فاریاب مستقر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از استقرار میز خدمت را تسریع در پاسخگویی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و خاطرنشان کرد: دسترسی آسان تر به کارشناسان فرهنگی، هنری و مطبوعات می تواند ‌در روند پاسخگویی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه موثر باشد.

وی اظهار کرد: امروز در این میز خدمت، در کنار پاسخگویی به سوالات هنرمندان، روند صدور مجوز  موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی پیگیری شد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: درخواست یکی از هنرمندان برای تاسیس آموزشگاه آزاد هنری پیگیری شده و عضویت در صندوق اعتباری هنرمندان نیز پیگیری شد.

کد خبر 1623656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha