تردد زوار اربعین از مرز خسروی، از ۹۵۰ هزار نفر گذشت

علی شعبانی با اشاره به تداوم موج بازگشت زوار گفت: تاکنون بیش از ۹۵۰ هزار زائر از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه علی شعبانی  با اشاره به افزایش تردد زوار از مرز خسروی ،گفت: با توجه به آمار رفت زوار، حدود ۴۵ هزار زائر دیگر باقی مانده‌اند که در روزهای آینده از مرز خسروی وارد کشور خواهند شد.

 فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه  افزود: تاکنون مشکلی در بحث حمل و نقل زوار ایجاد نشده و کار جابجایی زوار کماکان در مرز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عملیات رسمی اربعین عملا به پایان رسیده، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت مواکب تعطیل شده و بخشی از پارکینگ‌ها نیز غیرفعال شده‌اند لذا خدمات باقیمانده برای بازگشت زواری که در راهند کفایت می‌کند و مشکلی در بحث جابجایی این زوار وجود نخواهد داشت.

شعبانی خاطرنشان کرد: در مسیر خسروی تا کنگاور امکانات خدماتی برای زوار اربعین مهیا است و وسایل حمل نقل برای جابجایی زوار حسینی از خسروی تا کرمانشاه و همچنین اتوبوس های بین شهری تا مقصد شهرهای بزرگ به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.

جانشین قرارگاه اربعین استان عنوان کرد: در مسیر برگشت موکب های متعددی مستقر شده اند و آماده ارائه خدمات به زوار حسینی هستند،همچنین برای کسانی که مایل به استراحت و یا اسکان هستند، مواکب بنیاد مستضعفان، وزارت دفاع، ستاد اجرایی، سپاه پاسداران و دیگر مجموعه ها در مسیر خسروی تا قصرشیرین مستقر هستند و افراد می‌توانند از خدمات آن‌ها بهره مند شوند.

کد خبر 1623657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha